TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Verbazend wekkende wandeling langs de stadsmuren van Luxemburg

Beoordeeld op 21 april 2019
Peteropverrereizen
Hoek van Holland, Nederland
via mobiele applicatie
de mooiste corniche van Europa ?

Beoordeeld op 24 maart 2019

vanaf US$ 20,46
vanaf US$ 17,05
vanaf US$ 30,70
Beoordeeld op 8 juli 2019

Leuk om even over stukje stad te kunnen kijken maar de moeite van het omlopen niet waard. In 10 minuten heb je alles gehad...

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Een voor mij onbekende kant van Luxemburg, schitterende stads muren, langs de rivier, via gezellige pleintjes. Lekker bakkie koffie drinken. Om vervolgens met de lift weer teug te gaan over de oude stadsmuren.
Heerlijke wandeling, circa 2 uur. Genoten!!!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019

Zo wordt deze wandelweg genoemd. Of hij de mooiste is weet ik niet, maar hij is zeker de moeite waard om te doen en zeer fotogeniek.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Na alle reviews op TripAdvisor ben ik nog nooit zo teleurgesteld. Wat een blamage dit. Toegegeven: de oude stadsmuren zijn mooi, maar ik vond het nog geen foto waard. Echt heel teleurgesteld

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Een wandelingetje bij het dakterras van Luxemburg Stad. Zeker een heerlijke wandeling met prachtige uitzicht.

Datum van activiteit: augustus 2018