“Leuk chcolade paradijs met geweldige taarten”
Beoordeling van Chocolate House

Chocolate House
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Dessert in Luxemburg Stad
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnenkomt is het alles wat chocolade slaat, geweldige taarten en allerhande chocolade cadeautjes ook voor een lekkere kop thee kan je er terecht, met een stuk taart.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Chocolate House
Bekijk de nieuwste beoordelingen

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hier een detox ice tea. Deze waren niet zo lekker, maar het ergste was de wafel. Geen Brusselse, maar een Luikse. Leek uit het pakje en was super hard. De ober had het door dat wij het niet zo lekker vonden en sprak ons er over aan op een, naar ons gevoel, niet zo vriendelijke manier. Uiteindelijk hebben we de wafel niet moeten betalen.

3 april 2017 beoordeeld

Recht tegenover het Paleis bevindt zich het Chocolate House.
Zeer grote sortering chocolade gebak en overig lekkers op basis van chocolade

8 februari 2017 beoordeeld

Heerlijke chocolade. Vriendelijk personeel en een leuke zaak. Ligt goed op locatie in het Mooie luxemburg

20 januari 2017 beoordeeld

Het is moeilijk te zeggen waar we het meest enthousiast over zijn: de ruime keuze aan chocolademelk (chocospoons in alle smaken en geuren) die vergezeld wordt van een marshmallow en potje creme freche, de gigantische stukken taart die je stuk voor stuk zou willen uittesten, het gezellige interieur en het geroezemoes van mensen die van al dat lekkers genieten...
Toen wij er waren was het zeer druk, dus we mochten blij zijn dat we een plekje hadden, maar als je kan kiezen, kies dan een plekje aan het raam zodat je kan uitkijken op het Hertoglijk paleis!
Ondaks de drukte gebeurde de service met de glimlach.

Reizigers die Chocolate House bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In Chocolate House geweest? Deel je ervaringen!