Beoordeeld op 10 maart 2016 via mobiele applicatie

Hotel Vauban is een klein knus hotel. Met heerlijke bedden, in enigszins kleine kamers. Qua geluid merk je niks van wat er buiten gebeurt. Mooi uitzicht op het centrale marktplein. Ontbijt is prima maar inderdaad in een vrijgemaakte kamer. Is even behelpen maar goed te doen. Staat niet altijd iemand bij dus kan mij voorstellen dat soms iets op is. Parkeren kan onder het centrale plein of gratis aan de rand van de stad, buskaartje ongeveer €2 en stopt op 300m lopen (bij/net na de brug).

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 26 oktober 2015

Mooi en schoon hotel op een perfecte lokatie (goed uitzicht ook!). Fijne bedden en prima badkamer. Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige kritiekpuntje: ontbijt zou iets aangekleder kunnen (bijvoorbeeld ook vlees/kaas beleg, of een eitje).
Al met al: dikke aanrader!

Kamertip: Kamer 402 (bovenste verdieping), goed formaat, mooi uitzicht!
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 15 augustus 2015 via mobiele applicatie

Stads bezoek...en daar is dit hotel zeker geschikt voor. Het ligt in het hart van Luxemburg. Goed hotel en zeer vriendelijk personeel. Wel een stads hotel met alle ongemakken waar wij niet zo aan hadden gedacht. Wij slapen met grote regelmaat in hotels maar nog nooit eerder in het centrum van een redelijk drukke stad. Wij hadden ook wel de pech dat het zeer mooi weer was (haha). En dan bedoel ik dat wij met open deuren sliepen en het tot 02.00 uur nog zeer gezellig was op het terras voor het hotel en onder ons raam. En dat er om 03.00 uur een lallende groep jongeren langslopen en dat om 4.30 uur containers open en dicht gaan en dat omstreeks 5.00 uur de gemeente de boel komt reinigen. Het hotel kan hier niks aan doen en die treft dan ook geen enkele blaam. Maar eerder een leer voor ons zelf.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 20 juli 2014 via mobiele applicatie

Voor wat je betaald krijg je een prima plek in het centrum van de stad! Kamers zijn niet groot maar zeker schoon en alles is aanwezig. Ontbijt is wel heel eenvoudig maar oké. Het was erg warm en helaas geen airco, maar hoe vaak komt dat nou voor. Parkeren is mogelijk onder het plein, wel erg duur. Op aanraden van de receptionist hebben we de auto gratis op P Glacis geparkeerd, ongeveer 10 minuten lopen.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 23 november 2011

in centrum van de stad maar veel lawaai
veel gooi en smijt werk van dinsdag op woensdag nacht door het op zetten van de markt kramen.
karig ontbijt met een paar kleine broodjes en weinig keus aan beleg
op de website van het hotel staat een schotel afgebeeld staar je er niet blind op want het ontbijt stelt niks voor.
prijs van het hotel is veeeel te hoog

Kamertip: ik zou nooit meer dit hotel kiezen voor die prijs
Datum van verblijf: november 2011