Beoordeeld op 24 maart 2019

een zeer mooi nieuw of gerenoveerd hotel op een ideale ligging voor zowel luxemburg stad als de vallei Pfaffenthal, Clausen, Grund en Petrusse te bezoeken, met een lekker ontbijt voor een correcte prijs en een openbare parking naast het hotel voor 32 euro voor 24 uur.

Kamertip: kamers ..1 hebben zicht op "la place Guillaume 2" en de kathedraal
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen om Luxemburg stad te bezoeken, met openbare parking naast de deur. Nette grote kamers en zeer verzorgd ontbijt. Dus zeker een aanrader als je de stad wilt gaan bezoeken. Ook zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 maart 2018

Gunstig gelegen in het centrum modern gestileerd hotel met modern comfort. Er is een galerie met moderne kunst in het pand en in de kameers en de publieke ruimten is oo veel modernekunst geplaatst. Kamer was schoon en aangenaam, maar niet overdreven luxueus. Publieke parkeegarage naast het hotel (maar bijna altijd vol). Tal van restaurants, café's en bezienswaardigheden om de hoek. Een aangenaam en betaalbaar hotel op de juiste plek, niet op Kirchberg en niet bij het station maar het aangenamere centrum.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 maart 2018

centraal gelegen is het een leuk hotel, niet echt grote kamers maar modern met alle faciliteiten. Letterlijk op 2 minuten van het oude centrum. Ontbijt is goed met normale keuze. Er is een publieke parking net net het hotel

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden het erg naar ons zin in dit mooie hotel: de kamer, het uitzicht en de locatie waren perfect! Het ontbijt was op zich lekker, echter was er niet genoeg plek en alles was steeds snel weg. Vandaar dat het geheel net geen 10 krijgt! We zouden hier zeker (buiten het hoogseizoen) weer boeken! :-)

Datum van verblijf: augustus 2017