Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

Toen we boekten wisten we dat de avond ervoor een latertje zou worden, dus had ik bij de reservering al gelijk gevraagd of we een late checkout konden krijgen om een uur of 2/3, direct kregen we een mailtje terug dat dat geen enkel probleem was, eenmaal laat op de avond, wilde mijn mede gast nog extra bezoek laten komen en omdat ik daar geen zin in had, heb ik een extra kamer bijgeboekt, dit allemaal geregeld bij de nachtreceptie/portier en dit was allemaal geen enkel probleem. Dames kwamen ook netjes naar de kamer. Groot nadeel was het is inderdaad gehorig en omdat de extra kamer naast de bestaande was, kon ik voor een groot deel mee genieten. Maar goed, prima! Jammer was wel dat we dus een late checkout hadden en de housekeeping al om 13.00 kwam zeggen dat we weg moesten, die hadden zeker niet door gekregen dat we een late checkout hadden

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 16 november 2016

Nette kamer die opvallend schoon was. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was vrij standaard en eenvoudig. Voor de kamerprijs hadden wij een iets luxuezer ontbijt verwacht. Verder een prima hotel op een mooie locatie.
We konden voor 14 euro gebruik maken van een gereserveerde plaats in een dichtbij gelegen parkeergarage. Goede service waardoor we niet telkens hebben hoeven zoeken naar een plaats.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 28 mei 2015 via mobiele applicatie

Een smal, hoog, hoek hotel dat centraal ligt, vrijwel naast het station. Alles is prima verzorgd zoals mag verwachten maar toch heeft het geen chique of luxe uitstraling, beetje gedateerd eigenlijk. Maar voor de prijs heel prima. Vroeg in de morgen wel veel geluid vanaf de straat. Je kan een parkeerplek reserveren in de -4! Parkeergarage net achter het hotel en dat is zeker een pluspunt want op straat is het duur en een plek vinden is erg moeilijk.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 7 maart 2015

Hotel is prima, prijs is in verhouding tot kwaliteit. Goede kamer, wifi snel, Nederlandse tv (RTL) en prima ligging aan leuke straat en dicht bij zowel station en centrum. ontbijt is prima. Straatgeluid dringt helaas wel door in de kamer, ook 's nachts. opvallend, sauna alleen infrarood en er zijn geen kleedkamers.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 24 augustus 2014

Goed hotel vlakbij centrum (winkels) en treinstation. Bij warm weer mogelijk warme kamers geen airco aanwezig. Wel erg gehorig ( verkeer) maar persoonlijk hoort dit wel bij een hotel in centrum. Schoon! En een mooi uitzicht (panorama uitzicht) goede bedden. gevulde koelkast (maakt wel herrie) Prima ontbijt en vriendelijk personeel bij receptie. Parkeren in garage €12 per dag voor niks parkeren dicht bij uitgesloten overal parkeer meters.

Datum van verblijf: augustus 2014