Beoordeeld op 16 november 2016

Nette kamer die opvallend schoon was. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was vrij standaard en eenvoudig. Voor de kamerprijs hadden wij een iets luxuezer ontbijt verwacht. Verder een prima hotel op een mooie locatie.
We konden voor 14 euro gebruik maken van een gereserveerde plaats in een dichtbij gelegen parkeergarage. Goede service waardoor we niet telkens hebben hoeven zoeken naar een plaats.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 28 mei 2015 via mobiele applicatie

Een smal, hoog, hoek hotel dat centraal ligt, vrijwel naast het station. Alles is prima verzorgd zoals mag verwachten maar toch heeft het geen chique of luxe uitstraling, beetje gedateerd eigenlijk. Maar voor de prijs heel prima. Vroeg in de morgen wel veel geluid vanaf de straat. Je kan een parkeerplek reserveren in de -4! Parkeergarage net achter het hotel en dat is zeker een pluspunt want op straat is het duur en een plek vinden is erg moeilijk.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 7 maart 2015

Hotel is prima, prijs is in verhouding tot kwaliteit. Goede kamer, wifi snel, Nederlandse tv (RTL) en prima ligging aan leuke straat en dicht bij zowel station en centrum. ontbijt is prima. Straatgeluid dringt helaas wel door in de kamer, ook 's nachts. opvallend, sauna alleen infrarood en er zijn geen kleedkamers.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 24 augustus 2014

Goed hotel vlakbij centrum (winkels) en treinstation. Bij warm weer mogelijk warme kamers geen airco aanwezig. Wel erg gehorig ( verkeer) maar persoonlijk hoort dit wel bij een hotel in centrum. Schoon! En een mooi uitzicht (panorama uitzicht) goede bedden. gevulde koelkast (maakt wel herrie) Prima ontbijt en vriendelijk personeel bij receptie. Parkeren in garage €12 per dag voor niks parkeren dicht bij uitgesloten overal parkeer meters.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 25 juli 2014 via mobiele applicatie

Wij hadden de hoekkamer op de tweede verdieping (bij de 3 vlaggen). Deze was in zeer goede staat, hotel is inderdaad rumoerig maar wij hadden wel rolluik wat een gedeelte van het lawaai wegnam. Al met al naar onze ervaring (onze kamer) een prima hotel

Datum van verblijf: juli 2014