Beoordeeld op 12 augustus 2019

Fijn centraal gelegen hotel. Ontbijt is zeer uitgebreid en personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel is het centrum en het centraal station op loopafstand. Enige nadeel was het parkeren: de straat is heel druk dus hier was geen ruimte. Gelukkig konden we voor het weekendtarief parkeren bij het station, maar was alsnog vrij prijzig. Door de weeks liggen de prijzen nog eens een stuk hoger. Al kan het hotel hier zelf natuurlijk niks aan doen.

Datum van verblijf: juli 2019
HotelCarltonTeam, Responsable relations publiques van Hotel Perrin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Thank you very much for your review. We are happy to hear that you could benefit the weekend rate at the P&R Gare. Unfortunately the parking spots of the hotel are limited. We wish you a lovely day and we hope to welcome you back again.

Beoordeeld op 2 mei 2017

12.45 aangekomen daar Booking com aangaf vanaf 13.00 kamer beschikbaar maar de genoemde oudere man was het daar niet mee eens en vond het maar niks dat wij maar 115 € betaalde daar een kamer 160 € koste.Maar na wat papier werk daar was de sleutel en ons hart klopte wow kamer 160 € mag je wat verwachten.Maar wat een teleurstelling kleine kamer dito bed paste allemaal maar net en een uitzicht ?geen dus.
Wel alles proper en netjes.
Het ontbijt wat een aanfluiting koffie uit een oude DE machine wel aan tafel gebracht met een leuke kan maar blijft kantine koffie. Leuk al glazen flessen met de sapjes maar blijft uit een pak met een na smaakje was allemaal niet best .
Na ontbijt afgerekend en de vraag alles in orde geweest of iets kwam er niet uit de vriendelijk genoemde man.

Datum van verblijf: april 2017
Gwendolyne S, Responsable relations clients van Hotel Perrin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2017

Dear Guest,

I would like to thank you for your comment.

As you can imagine, we are very disappointed to know that we did not satisfy your expectations, and we really regret it.

We have taken note of all your comments.

Please, be sure that I will carry out an investigation in order to take the appropriate measures to avoid these problems in the future.

I apologize to you again, and sincerely, I hope to have the opportunity of welcoming you again. It will be a great opportunity to provide you an unforgettable stay and change your opinion about us.

Best regards

Beoordeeld op 3 april 2017

Prima hotel voor een weekend of om enkele dagen de stad te verkennen.
Vlakbij het station en op loopafstand van het oude centrum
Helaas geen restaurant of bar in het hotel aanwezig.
Parkeren kan bij het station, maar is zeer prijzig.

Datum van verblijf: april 2017
Gwendolyne S, Responsable relations clients van Hotel Perrin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2017

Dear Guest,

Thank you very much for posting such a good comment about the service and in general about the hotel.

We hope to see you again.

Best regards,

Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Echt super hotel schoon en zo vriendelijk iedereen vooral de oudere man aan de receptie.schone kamer goed ontbijt.
Alles zeer netjes echt niks om een opmerking over te maken.wil je een goed vriendelijk hotel neem dan dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2016
Gwendolyne S, Responsable relations publiques van Hotel Perrin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Dear Marhas,

We thank you so much for your excellent comment.

We are really happy to hear that you enjoyed your stay in our hotel.

We hope to welcome you in the near future,

Kind regards,

Hotel Carlton Team Luxembourg
Hotel Carlton Luxembourg

Beoordeeld op 10 mei 2016

Hotel met klassieke uitstraling.
Vriendelijke ontvangst.
Parkeergelegenheid in parkeerkelder t.o. het hotel (tegen betaling) niet openbaar en afgesloten met een rolluik.
Slaapkamers netjes en enigszins gedateerd, maar passend bij de stijl van het hotel.
Badkamer schoon/ Douche is nog met een verhoogde instap en voor ouderen misschien niet erg gemakkelijk.
Het ontbijt wordt geserveerd in een ontbijtzaal. Ruime tafels. Voldoende plekken.
Ontbijt voldoende keuze.

Kamertip: De kamers aan de voorzijde van het hotel liggen aan een straat, waar 's morgens vanaf ± 06:00 uur vrachtwagens stoppen om te bevoorraden.
Datum van verblijf: mei 2016
Gwendolyne S, Responsable relations clients van Hotel Perrin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016

Dear Guest,

I would like to thank you for your comment.

All the staff is happy to read we are doing a good job and we have made you feel comfortable in your stay at Hotel Carlton Luxembourg.

Thanks a lot for your comments of improvement, we are doing our best to take the appropriate measures to avoid these problems in the future.

We hope to see you again.

Best regards,