“Wat een service, wat een eten!”
Beoordeling van Delirio Culinario

Delirio Culinario
Geclassificeerd als nr. 7 van 809 Restaurants in Luxemburg Stad
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben we gegeten bij dit restaurant, waren er al om 1800 uur; de eerste. Service was subliem, vriendelijk en snel. Harde werkers. We zaten buiten. Een zoektocht voor mijn zoete wijn, heerlijk! Pizza salami en pasta pesto: smakelijke keuze. Zou het zeker aanraden, reserveren noodzakelijk indien later aanwezig. Chocolademousse na♡♡

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding . Heel relaxed. Echt een aanrader.

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super genoten en zalige bediening!!! Voor herhaling vatbaar. Komen zeker nog eens terug en terug en terug. Xxx

27 januari 2017 beoordeeld

heel lekker en verzorgde maaltijd tegen een correcte prijs. Uitstekende service, veel keuze. Wij kozen elke een apart gerecht en de waardering was unaniem: uitstekend

12 oktober 2016 beoordeeld

Op aanraden van notabene tripadvisor zelf heb ik dit restaurant gekozen maar het viel mijzwaar tegen ! Al bij binnenkomst bleek het restaurant niet lekker warm te zijn! Het stokbrood wat we als voorafje kregen was oud en niet lekker ! De vis die ik besteld had was zeer matig evenals de frites en de salade! en dan hoop je dan maar dat de rode wijn lekker is ! Sorry , zelfs de wijn was niet te drinken en voldeed in het geheel niet aan de verwachtingen. Ik snap dan ook niet dat dit restaurant een dergelijke hoge notering had op tripadvisor ! Voor mij absoluut geen aanrader!!!!

Reizigers die Delirio Culinario bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In Delirio Culinario geweest? Deel je ervaringen!