“uitstekende kwaliteit voor een correcte prijs”
Beoordeling van Delirio Culinario

Delirio Culinario
Geclassificeerd als nr. 41 van 874 Restaurants in Luxemburg Stad
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
27 januari 2017 beoordeeld

heel lekker en verzorgde maaltijd tegen een correcte prijs. Uitstekende service, veel keuze. Wij kozen elke een apart gerecht en de waardering was unaniem: uitstekend

12 oktober 2016 beoordeeld

Op aanraden van notabene tripadvisor zelf heb ik dit restaurant gekozen maar het viel mijzwaar tegen ! Al bij binnenkomst bleek het restaurant niet lekker warm te zijn! Het stokbrood wat we als voorafje kregen was oud en niet lekker ! De vis die ik besteld had was zeer matig evenals de frites en de salade! en dan hoop je dan maar dat de rode wijn lekker is ! Sorry , zelfs de wijn was niet te drinken en voldeed in het geheel niet aan de verwachtingen. Ik snap dan ook niet dat dit restaurant een dergelijke hoge notering had op tripadvisor ! Voor mij absoluut geen aanrader!!!!

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je buiten komt te zitten, zit je op een klein maar leuk pleintje (als het er tenminste wat drukker is). Een beetje muziek zou echter geen kwaad kunnen.
Je krijgt van te voren ieder een soort stokbroodje met wat kaas erop. Het hoofdgerecht zelf zat echter weinig smaak aan (ik had de spaghetti pesto).
De bediening is wel heel behulpzaam en doet hun best om alles naar wens te maken.

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk een beetje het eerste restaurant dat ik via tripadvisor heb gevonden waarvan ik niet begrijp waarom deze zo hoog staat. Sfeer was ver te zoeken. Personeel vond ik niet representatief en afstandelijk. De indeling was heel kil en koud. Heb uiteraard niet de hele kaart op maar wat ik op heb vond ik niet bijzonder van smaak. Geen aanrader.

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten op een toeristische plaats staat vaak voor matig eten aan een veel te hoge prijs. Dit kunnen we hier niet stellen. Verschillende gerechten pasta's, vlees en allemaal lekker. Dessert hebben we niet kunnen proeven gezien de porties zeer ruim zijn. Ook onze hond was welkom.
Ze hebben ook een terras achteraan maar gezien het matige weer was deze gesloten.

Reizigers die Delirio Culinario bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In Delirio Culinario geweest? Deel je ervaringen!