Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.743)
Beoordelingen filteren
2.743 resultaten
Waardering van reizigers
814
1.142
477
187
123
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
814
1.142
477
187
123
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 2.743 beoordelingen
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Hotel en kamers zijn verouderd, maar ok. Personeel doet haar best, maar te weinig mensen op drukke tijden waardoor er lange rijen bij de receptie staan. Zorg dat je voor negen uur gaat ontbijten, anders sta je in de rij (tot bij de lift) te wachten tot er een tafel vrij is. Buffet is aan de magere kant.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank SuusHoogeveen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janine K, Directeur général van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020
Google-vertaling



Thank you very much for sharing your review on Trip Advisor's platform. We are glad you liked the overall service delivered and will take into consideration your comments. We are looking forward to welcome you back again in a near future.

Kind Regards,

Janine Kemp
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 februari 2020

Aankomst ...de kamer was eerlijk gezegd ok . Iets te duur geprijsd voor wat het is ...maar ok dat komt wel meer voor .
Het restaurant .... Avondmaal .... alhoewel je voor de prijzen kwaliteit mag verwachten was dit helemaal niet het geval .
Het eten was koud , flets , onverzorgd ..... klachten worden niet ontvangen ...iedereen van de bediening is er om te bedienen niet om klachten te ontvangen
Het ontbijt .... helaas nog iets erger dan het avondmaal ... lijkt op een gaarkeuken van een ziekenhuis met perculator koffie op de koop toe

Kamertip: Geen tips behalve ... Neem een ander hotel
Datum van verblijf: februari 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank jterium
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janine K, Directeur général van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020
Google-vertaling



Thank you for reviewing your recent stay. We were truly desappointed to learn that your impression of the DoubleTree by Hilton Luxembourg wasn't up to your expectations. Please allow us to express our apologies for your dinner and breakfast had encountered your dissatisfaction. Please note that your comments won't stay unheeded and there were already mentioned to the related manager. Moreover, we sincerely regret we weren't informed about the matter personally during your stay so that proper action from our side could have been taken in order to Make it Right and elevate your impression of the stay.
Thank you once again for sharing your experience. Based on the comments we received for this time, we will continue to aim for better service improvement.

Kind Regards,

Janine Kemp
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst 40 min. moeten wachten om in te checken, kamer ouderwets, badkuip stuk, ontbijt karig en wordt niet aangevuld, eieren gevaarlijk snotterig, drinken peperduur en fitness wat geen fitness is, maar een schuurtje met een loopband en 2 crosstrainers. Wanneer je vragen of klachten hebt over het hotel, mag je weer achteraan de rij wachten (40 min.) om de klacht aan te geven. Geen parkeergelegenheid of €33 per dag betaald parkeren. Kortom een leuk hotel aan de buitenkant maar verschikkelijke omstadigheden waardoor het geen 4* waardig is. AFRADER!!!

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Guero10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janine K, Directeur général van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020
Google-vertaling


Thank you for reviewing your recent stay. We was disappointed to learn that your impression of the DoubleTree by Hilton Luxembourg wasn't up to your satisfaction. Please allow us to express our apologies for the waiting time during your stay. Please let us share that this is surely not a reflection of our usual high standards and that the issues you submitted aren't acceptable by us either and will be shared with the related managers. We know how frustrating it is when the stay is not up to your expectations moreover your feedback is much appreciated and we will continue to aim for better service improvement (fyi parking fee is 13,50 per day).


With best Regards,

Janine Kemp
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Het is bij dit hotel wachten wachten en nog meer wachten.. Inchecken heeft 45 minuten geduurd.. Daarna eindelijk naar onze kamer. Is de put van de douche verstopt kamer die 25 graden was en waar de raam niet open kon. Wil je dit melden gaat dit niet in verband met de rij bij de receptie. Uiteindelijk toch kamer gewisseld. Kamers zijn over het algemeen niks bijzonders. Klein bed en geen lekker matras. Parkeerplaatsen van het hotel zijn betaald, gast of niet. Daarnaast is ook alles wat je wilt doen tegen betaling. Frisdrank in het restaurant kosten 4.50 euro voor 200 ml.. Ontbijtbuffet is matig. Koffie niet lekker. Als je wilt ontbijten moet je eerst weer in een rij die 40 minuten duurt omdat het restaurant veel te klein is voor het aantal gasten. Al met al. Ik begrijp alle positieve reacties totaal niet en dit was voor ons zeker geen ontspannend uitje maar veel ergernis. Heel erg jammer. Gaan nooooit meer terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank LynnC2200
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janine K, Directeur général van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020
Google-vertaling


Thank you for sharing your review. After reading your comments, we were disappointed to learn that your stay didn't meet your expectations due to several shortcomings you've experienced during your stay. Please accept our deepest apologies for all any inconvenience caused to you. We truly regret that despite our intention to make it right by providing you another room, this alternative option wasn't enough to make your entire satisfaction. Please be assured that we take your review seriously and we are constantly working on the quality of the experience provided to our guest. Thanks to constructive criticism like yours, we reform and continue to aim for better service improvement.

Sincerely yours,

Janine Kemp
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2020

Prima hotel. Wij hadden een upgrades naar een suite op de 16de verdieping. Mooie ruime kamer. Het bed plus kussens prima kwaliteit. Het ontbijt was ruim qua keuze. Er is een zwembad aanwezig. Wij hebben daar zelf geen gebruik van gemaakt. Personeel attent en aangenaam. Hotel is wel buiten het centrum maar er is een prima busverbinding naar het centrum van de stad

Datum van verblijf: februari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 371carlad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janine K, Directeur général van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2020
Google-vertaling


Thank you very much for taking the time to share your nice comments with us. We are really glad that your stay was up to your expectations and that the staffs make you feel at home. We hope to have you again in the future as guest !

Kind Regards,

Janine Kemp
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken