Beoordeeld op 7 oktober 2018

Spijtig dat we een de luxe kamer hadden vlak naast de liften. Hierdoor was er veel geluid. Er was heel weinig (natuurlijk)licht in de kamer. Eigenlijk geen welness aangezien sauna gescheiden is. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Goed bed.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
GM_Hilton-Luxembourg, Geschäftsführer van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dear Laura M,

Thank you for your feedback. We are keen on receiving these kind of reviews as they help us improving our services.
I am sorry to read there was noise disturbance and the lack of natural daylight in your room.
It would be our pleasure to welcome you back in the future to offer you a better experience you could fully enjoy,
I would like to thank you again for sharing your experience with us, your feedback is important to us as it helps to improve and provide the best service possible,

Kind regards,

Beoordeeld op 2 oktober 2018

Een goed hotel met vriendelijk personeel. Fijne hotelkamer. Alleen jammer dat de Airconditioning lekte en er daardoor water uit het plafond kwam. Gelukkig was dit op de laatste dag en hebben we er weinig last van gehad :-)

Verbleef: november 2017
GM_Hilton-Luxembourg, Geschäftsführer van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2018

Dear welling2016,

First of all we would like to thank you for your comments about your stay in Doubletree by Hilton Luxembourg.

We are awfully sorry about the inconvenience caused by the air conditioning and we hope to welcome again in a future to offer you a perfectly stay.

Kind Regards,

General Manager

Beoordeeld op 30 september 2018

Vooropgesteld, hotel is meer dan prima. Inchecken zeer plezierig. Kregen een kleine upgrade omdat ik per ongeluk kamer met aparte bedden had geboekt. Ook omissie van badhanddoek was snel verholpen.
Aankomst zaterdag, lekker dagje in de stad geweest, gratis vervoer met de bus.
‘s avonds in hotel is de bar wat saai. Volgende dag prima ontbijt helaas zonder koffie want lange lange rijen en steeds of de koffie op of afvalbak van machine vol. Verder lekker gegeten.

Maar waarom dan nooit meer zo hoog ?. Wij hadden kamer 1602, 16e etage!!!! Prima kamer, alles goed verzorgd maar geen oog dicht gedaan. Lag uitsluitend aan mij maar als je hoogtevrees / dieptevrees hebt net als ik en je kunt op tv nog niet naar een bergbeklimmer kijken zonder zweethanden, of je wordt al misselijk naar het kijken naar een luchtballon vraag dan een kamer op een lagere verdieping.

Komen we terug, jazeker Luxemburg stad is leuk en dit hotel is meer dan prima.........maar dan volgende keer op etage 2

Kamertip: Kamer op lage etage
Verbleef: september 2018, reisde met een partner

Dear Frans v,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to read you enjoyed your stay with us and your upgrade.
I’ve transfer your nice comments regarding the food and the service, it’s something our staff takes great pride in, so we value your feedback.
We hope you will visit us again soon.

Safe travels,

Beoordeeld op 15 september 2018

Dit is in mijn beleving een redelijk standaard hotel.
Wat tegenviel waren toch wel de bedden. Ontzettend hard.
Maar één nachtkast. Grote ergernis is tevens het gebrek aan stopcontacten die gewoon niet geschakeld zijn om je telefoon en/of tablet etc. te kunnen opladen.
Dus...neem een stekkerblok mee, en plug die in het stopcontact van de TV.
Verder qua verlichting een vrij donkere aangelegenheid.
Ook een gemis aan normale aflegruimte in de kast.
Douchen in het bad is ook niet onze favoriet, temeer omdat in het toch al zo smalle douchegedeelte een glazen plaat is aangebracht (de sporen van een eerder aanwezig douchegordijn waren nog aanwezig), maar de handgreep is blijven zitten zodat je daar snel je rug aan bezeerd. Uitstap uit bad is lastig omdat deze vrij diep is.
Ontbijt was voldoende, niet zeer bijzonder. Erg aardig en behulpzaam personeel.
Het voor gasten vrij toegankelijke zwembad (ca. 13x6 meter en 1-1,2 meter diep) leent zich prima om even lekker een paar baantjes te zwemmen. De benodigde handdoeken en eventuele badjas zijn vrij te gebruiken.
Internet werkte gedurende het gehele verblijf prima. Snelheid is zelfs bij een volledig vol geboekt hotel goed. Zelfs zo goed dat streaming TV kijken mogelijk is.
Er zijn voldoende parkeerplaatsen aanwezig op een redelijke afstand van het hotel.
Vlakbij het hotel (ca. 200 meter) zit een bushalte met verbindingen naar Luxembourg stad.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
GM_Hilton-Luxembourg, Geschäftsführer van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2018

Dear GroenSpruitje,

First of all, I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay at the DoubleTree by Hilton Luxembourg.

It is always a real disappointment to learn that we was not able to offer the wonderful guest experience we loved to provide . Indeed, we make it a point of honor to satisfy our guests; consequently we are sincerely sadden to read that your experience did not meet expectations. Please, allow me to express my sincere apologies. We are sincerely focus on the satisfaction of our guests and we always have pleasure to reply to their feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and serve you better.

Kind Regards,

Beoordeeld op 11 september 2018

We zijn fijn welkom geheten, al de nodige informatie gekregen. Kamer was voldoende groot, zeer proper!Wij waren er in een weekend en kwamen er achter dat de bus gratis is op zaterdag, ideaal! Op 10 minuten stond je zo in het centrum van de stad!

• Verbleef: september 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
GM_Hilton-Luxembourg, Geschäftsführer van DoubleTree by Hilton Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het vertrouwen dat u in Hilton International heeft en de moeite die u genomen heeft om uw ervaringen tijdens uw recente verblijf in het DoubleTree by Hilton Luxembourg op te schrijven.

In het bijzonder, dragen ideeën en kritiek van gasten die ons regelmatig bezoeken er toe bij, een goede kwaliteit in al zijn aspecten te behouden. Ik kijk ernaar uit, u tijdens een volgend bezoek aan Luxemburg persoonlijk in ons hotel te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

General Manager