Beoordeeld op 19 juni 2019

Vlot bereikbaar hotel gelegen aan een drukke straat en toch rustig omwille van het prachtige park aan de achterkant . Dus zeker geen kamer aan de straatkant nemen . Mooi interieur , lekker ontbijt en een vlotte bediening .

Kamertip: Zeker kamer aan de kant van het park vragen !
Datum van verblijf: juni 2019
Goereshotels, Public Relations Manager van Hotel Parc Belair, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Beste Eddy,
Bedankt voor uw commentaar. We zijn blij dat U genoten heeft van uw verblijf.
Met vriendelijke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

Beoordeeld op 12 februari 2019

Het hotel is mooi gelegen, de kamers zijn goed in orde, misschien een beetje vriendelijker, het ontbijt zou toch meer verzorgd mogen zijn voor de prijs. Eigenlijk had ik er zeker toch meer van verwacht,daar er gezegd wordt "HOTEL BELAIR" Zeker niet slecht, maar voor de prijs ??

Datum van verblijf: januari 2019
Goereshotels, Public Relations Manager van Hotel Parc Belair, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Beste klant,
Bedankt voor uw commentaar. Elke feedback geeft ons de mogelijkheid om onze kwaliteit te verbeteren en we zullen deze informative doorgeven aan het betrokken departement. Met vriendelijke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

Beoordeeld op 12 november 2018

Heel vriendelijk en bekwaam personeel, nette, ruime kamer, echter kleine douche... grill restaurant ook heel gedienstig super vriendelijk personeel , basic ontbijt, betalende parking, wel heel convenient daar moeilijk te markeren is, echter in ganse stad moeilijk... gedurende weekends zijn bussen gratis !! Soms wel effe zoeken .. ook bezienswaardigheden niet goed aangeduid, zoals musea

Kamertip: Achterkant biedt mooi uitzicht op park
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
GoeresGroup, Public Relations Manager van Hotel Parc Belair, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Beste klant,
Bedankt voor uw commentaar. We zijn blij dat U genoten heeft van uw verblijf. Met vriendelijke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

Beoordeeld op 21 juli 2018

We kozen voor dit hotel door de speciale aanbieding : 3 nachten slapen, 2 betalen. De kamer was voldoende ruim, bed en badkamer dragen onze goedkeuring weg, het balkonnetje met zicht op het park is een pluspunt. Het was uiterst warm tijdens ons verblijf en spijtig genoeg was de kamer niet van airco voorzien. We ontdekten slechts op dag 2 dat er lamellen aanwezig waren aan de buitenzijde van de ramen (electronische bediening) die voor enig soelaas hebben gezorgd (misschien kan men dit aan de receptie even vermelden bij aankomst ?). Het hotel is rustig gelegen, weliswaar aan een drukke invalsweg, maar vraag een kamer aan de rugzijde die op het Park Merl-Belair uitgeeft, zeer mooi. het ontbijt 's ochtends is ruim en zeer verzorgd (verse producten).
Merk op : onze rust werd de eerste nacht verstoord door muziek en lawaai uit de feestzaal (huwelijksfeest) tot lang naar middernacht en dat ondanks we op de derde verdieping sliepen... De tweede nacht was het opnieuw prijs : brandalarm tegen middernacht en iedereen moest naar buiten (gelukkig was er niets aan de hand - de sensoren staan zeer scherp afgesteld werd ons verteld). handig : de bushalte bevindt zich onmiddellijk aan het hotel. parking : gezien de mindere commentaren omtrent de hotelparking (moeilijk toegankelijk ?) en gezien deze blijkbaar betalend is, zochten we een andere oplossing : je vind een gratis parking (W.E.), rustig gelegen, aan de andere zijde van Park Merl-Belair, tegenover het scholencomplex. In de straten kan je niet of zeer beperkt parkeren zonder bewonerskaart... al bij al zou ik er toch opnieuw logeren, met een beetje geluk hebben we wat minder tegenslagen (hitte, feest, brandalarm, ...) hehe

Kamertip: rugzijde op de hoogste verdieping
Datum van verblijf: juli 2018
GoeresGroup, Responsable commercial van Hotel Parc Belair, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback betreffende uw verblijf in ons hotel. Het is inderdaad de laatste weken zeer warm en er is geen airco in de kamers. We hebben nu wel extra ventilators gekocht die ter beschikking van de klant zijn. Ik zal ook de receptie verwittigen dat ze de lamellen aan de ramen moeten aangeven bij check in.

Het spijt me voor het lawaai dat U heeft gehad. We hadden inderdaad een trouwfeest in het hotel en hadden daardoor de klanten in de hogere verdiepingen geplaatst.

Met vriendelijke groeten,

Anne Quitin
Head of Business Development

Beoordeeld op 14 juni 2018

prachtig hotel met supervriendelijk personeel (4-talig). Niet te ver van het stadscentrum, eigen parking (mits betling) en er is een bus vlakbij naar het centrum)
Het ontbijt kan genuttigd worden op het terras met een prachtig zicht op het park. Ook voor het avondeten mag je zeker het restaurant niet overslaan, een aanrader

Datum van verblijf: mei 2018
GoeresGroup, Responsable commercial van Hotel Parc Belair, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor de leuke feedback betreffende uw verblijf in ons hotel. Deze zal ik zeker delen met ons team die steeds zijn best doet om de verblijven van onze klanten onvergetelijk te maken.

In de hoop U binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Anne Quitin