Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel, vriendelijke bediening, ruime kamer, schoon en een top ontbijt.
Grappige aardigheidjes zoals een mat in de lift die de dag van de week aangeeft en dus dagelijks verschoond wordt.

In het centrum gelegen en vlak bij de highlights van de stad.

Een hotel om te kiezen bij het bezoek aan Luxemburg stad!

Datum van verblijf: maart 2020
Carlo Cravat, Directeur général van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Dear Guest, We thank you for your fine comments about our service and the little "funny" points we have in the hotel.
Glad to see that you enjoyed your stay with us. Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Aangename verblijf in Grand Hotel Cravat met vriendelijke personeels, dicht bij alles wat je wilt zien. John van de receptie maakt graag tijd voor praatjes. Hotel is toe aan verjonging. Een aanrader!!! Groet, R. Sinaga

Datum van verblijf: augustus 2019
Carlo_Cravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Mr Sinaga, We thank you for taking the time to write down your positive comments in relation to your stay. Happy to read that John took time to have a chat with you. Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 4 juni 2019

Zeer mooi hotel. Vriendelijk personeel en heel propere kamers. Vooral het ontbijt was een aanrader. alles was voorzien in een heel mooi kader. Het hotel heeft geen parking maar juist om het hoekje is een ondergrondse parking aan ongeveer 40 euro per 24 uur.

Datum van verblijf: juni 2019
Carlo_Cravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dear Guest, We thank you for your fine comments about the hotel and its services. Sorry that the parking is so expensive in Luxembourg but it is as in many european cities. Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Heel erg goed hotel. Lekker bed, mooie badkamer, helemaal top! We verbleven 1 nacht, maar werden helaas 2 keer verbaasd door de kamermeisjes van het hotel. Wij hadden het ‘niet storen’ bordje opgehangen, en toch probeerden ze meerdere keren (best wel hardhandig) de deur van onze kamer te openen, met de sleutel zelfs. Pas nadat ze (na +/- 5 x proberen) ontdekten dat wij de deur van binnen uit op slot gedaan hadden, begonnen ze te roepen en te bellen. Wij dachten dat er heel wat aan de hand was, omdat er zo overdreven gedaan werd terwijl wij een ‘niet storen’ bordje opgehangen hadden. Maar de eerste keer kwamen we enkel vragen of alles OK was, en de tweede keer maakten ze ons ‘s-ochtends op die manier wakker voor ontbijt, wat we niet besteld hadden...

Dat was erg apart, maar goed. Excuses zijn aangeboden en voor de prijs die wij betaald hebben, heb ik erger meegemaakt...

Datum van verblijf: mei 2019
Carlo_Cravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2019

Dear Guest, I am very sorry to what happened to you during your stay. I do not know what to say about your description. It must have been very stressy and to be honest I would not have liked the situation too. I will of course see who did this.
Unfortunately I can not change the situation anymore but I am happy that you let me know it.
If you wish to contact me please do so.
Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Zeker niet het goedkoopste hotel, maar voor die prijs krijg je wel wat. Mooie ligging aan de rivier. Direct aan de winkelstraat en vlakbij de lift naar het oude gedeelte beneden aan de berg. Vriendelijk personeel en mooi knus, schoon en ruim hotel. Niet strak, maar vol met tierlantijntjes. Je waant je een beetje in ‘The shinning’. Heerlijk cocktails in de bar. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
Carlo_Cravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Dear Guest, I love the idea of "Shining". I love that movie. Luckily no crazy killers running around.
Thank you also for your fine and positive comments about my hotel and my staff. Best regards, Carlo Cravat