Beoordeeld op 4 juni 2019

Zeer mooi hotel. Vriendelijk personeel en heel propere kamers. Vooral het ontbijt was een aanrader. alles was voorzien in een heel mooi kader. Het hotel heeft geen parking maar juist om het hoekje is een ondergrondse parking aan ongeveer 40 euro per 24 uur.

Datum van verblijf: juni 2019
Carlo_Cravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dear Guest, We thank you for your fine comments about the hotel and its services. Sorry that the parking is so expensive in Luxembourg but it is as in many european cities. Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Heel erg goed hotel. Lekker bed, mooie badkamer, helemaal top! We verbleven 1 nacht, maar werden helaas 2 keer verbaasd door de kamermeisjes van het hotel. Wij hadden het ‘niet storen’ bordje opgehangen, en toch probeerden ze meerdere keren (best wel hardhandig) de deur van onze kamer te openen, met de sleutel zelfs. Pas nadat ze (na +/- 5 x proberen) ontdekten dat wij de deur van binnen uit op slot gedaan hadden, begonnen ze te roepen en te bellen. Wij dachten dat er heel wat aan de hand was, omdat er zo overdreven gedaan werd terwijl wij een ‘niet storen’ bordje opgehangen hadden. Maar de eerste keer kwamen we enkel vragen of alles OK was, en de tweede keer maakten ze ons ‘s-ochtends op die manier wakker voor ontbijt, wat we niet besteld hadden...

Dat was erg apart, maar goed. Excuses zijn aangeboden en voor de prijs die wij betaald hebben, heb ik erger meegemaakt...

Datum van verblijf: mei 2019
Carlo_Cravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2019

Dear Guest, I am very sorry to what happened to you during your stay. I do not know what to say about your description. It must have been very stressy and to be honest I would not have liked the situation too. I will of course see who did this.
Unfortunately I can not change the situation anymore but I am happy that you let me know it.
If you wish to contact me please do so.
Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Zeker niet het goedkoopste hotel, maar voor die prijs krijg je wel wat. Mooie ligging aan de rivier. Direct aan de winkelstraat en vlakbij de lift naar het oude gedeelte beneden aan de berg. Vriendelijk personeel en mooi knus, schoon en ruim hotel. Niet strak, maar vol met tierlantijntjes. Je waant je een beetje in ‘The shinning’. Heerlijk cocktails in de bar. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
Carlo_Cravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Dear Guest, I love the idea of "Shining". I love that movie. Luckily no crazy killers running around.
Thank you also for your fine and positive comments about my hotel and my staff. Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 17 november 2018 via mobiele applicatie

Proficiat voor het personeel en de eigenaar van dit mooie oude hotel, ik zou de naam veranderen in Grand Charme hotel.
Men ziet, maar merkt niet aan alles dat dit een oud hotel is.
Ik zal me verduidelijken, alles is authentiek, werkt en is niet opgelapt.
Het personeel is supervriendelijk en het ontbijt is verzorgd.
Hier zijn 3 liften van oud tot stokoud, maar alle 3 in supermooie staat en niet storend aangepast aan de huidige veiligheidsnormen.
Neem er nog de super ligging bij en beter is moeilijk te vinden.
Proficiat om dit mooie stukje erfgoed in deze conditie te houden, denk dat dit veel centjes gekost heeft en nog gaat kosten

Datum van verblijf: november 2018
CarloCravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Dear Guest, From time to time we receive a feed back like yours. These lines are not only a report of a good stay and a confirmation that we met your expectations but it is for us a confirmation that we have taken the right decision to be different then the majority of the hotels nowadays. Your comments give my team and myself the necessary motivation to go on in that direction. Best regards, Carlo Cravat

Beoordeeld op 5 november 2018

Grand Hotel Cravat heeft al onze verwachtingen overtroffen. Een zeer ruime kamer met een geweldig bed en dekbed. De rolluiken konden automatisch bediend worden en zorgden voor een donkere kamer waar we goede nachten konden slapen. De douche en het bad waren uitmuntend en het personeel was zelfs zo vriendelijk om een appel te bezorgen tegen de avond trek. Het ontbijt was compleet en zeer goed, aan alles kon je merken dat men je een fijne en onbezorgde tijd wilde bieden. Petje af, ik denk dat dit een van de beste hotels is die ik ooit heb bezocht.

Kamertip: Zorg dat je de tijd hebt om een parkeerplek te vinden
Datum van verblijf: november 2018
CarloCravat, Gérant van Grand Hotel Cravat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dear Guest, I thank you very much for your nice descriptions about my rooms, my hotel and my staff. We are really happy to see that you enjoyed your stay completely. Best regards, Carlo Cravat