Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Hoewel het hotel naast het vliegend ligt, heb je daar geen geluidsoverlast van, maar wel een mooie view op de vliegtuigen die landen en opstijgen.

Vanaf het vliegveld heb je een directe bus naar hartje centrum. Reistijd max 20 minuten. Op zaterdag en koopzondag is de bus zelfs gratis, anders 2€.

We hadden een compleet gerenoveerde kamer, prachtig, lekker bed en heerlijke douche. Personeel is erg vriendelijk en ontbijt is uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: november 2019
Olga G, Responsable réception van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your comments and your kind review.
This is very important for us in order to improve everyday.

We are glad that you enjoyed one of our new rooms!!

Hope to see you again very soon at NH Luxembourg.
KInd regards,
NH Team

Beoordeeld op 4 september 2019

ik werd goed geholpen zo wel telefonisch als in de hotel
alleen het dinner was wel minder keuze dat zou nog meer moeten zijn als je het bij de bar besteld
maar verder was het echt goed raad iedreen deze hotel volgende keer boek ik weer deze hotel
ontbijt was super goed

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Beste,

hartelijk dank voor uw mooie review, wij waarderen dat enorm! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.
Wij hopen u weer snel te mogen begroeten in de nabije toekomst.

team NH Luxembourg

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Prima hotel nabij vliegveld, waar je geen last van had. Nabij uitvalswegen. Snel in centrum. Kamer was goed schoon, prima bedden. Moeten wel wat aan badkamer doen o.a. beschadigd bad.
Vriendelijk en attent personeel, Uitstekend ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste,

dank u wel voor uw beoordeling, wij waarderen dat enorm. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij hebben inmiddels de 4e etage gerenoveerd en in December starten we met de andere kamers.

NH Luxemburg

Beoordeeld op 19 juni 2019

Zeer gastvrij hotel. Uitermate professioneel personeel. Goede locatie om van hieruit de stad Luxemburg te bezoeken. Parkeren is gratis. Kamers zijn uitstekend, schoon en netjes onderhouden.
Ondanks naast het vliegveld, geen last van geluidsoverlast.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Beste,

hartelijk dank voor de mooie beoordeling, wij waarderen dat enorm. Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf als gastvrij heeft ervaren.

Wij hopen u weer te mogen begroeten in de toekomst.

team NH Luxemburg

Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Echte professionals. Echt een formidabel uitgebreid ontbij. Vele soorten drank. Verschillende soorten sap. Water. Koffie thee. En je kunt je eigen wafels bakken echt heel gemakkelijk en heerlijk. Korton vakmanschap en gastvrijheid!! Aanrader en vanaf deze locatie mooie trips gemaakt naar het mooie Trier en Metz

Datum van verblijf: april 2019
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste,

hartelijk dank voor de mooie review, wij waarderen dat enorm. Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en wij hopen u weer snel te mogen begroeten in ons hotel.

NH Luxemburg