Beoordeeld op 4 september 2019

ik werd goed geholpen zo wel telefonisch als in de hotel
alleen het dinner was wel minder keuze dat zou nog meer moeten zijn als je het bij de bar besteld
maar verder was het echt goed raad iedreen deze hotel volgende keer boek ik weer deze hotel
ontbijt was super goed

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Beste,

hartelijk dank voor uw mooie review, wij waarderen dat enorm! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.
Wij hopen u weer snel te mogen begroeten in de nabije toekomst.

team NH Luxembourg

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Prima hotel nabij vliegveld, waar je geen last van had. Nabij uitvalswegen. Snel in centrum. Kamer was goed schoon, prima bedden. Moeten wel wat aan badkamer doen o.a. beschadigd bad.
Vriendelijk en attent personeel, Uitstekend ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste,

dank u wel voor uw beoordeling, wij waarderen dat enorm. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij hebben inmiddels de 4e etage gerenoveerd en in December starten we met de andere kamers.

NH Luxemburg

Beoordeeld op 19 juni 2019

Zeer gastvrij hotel. Uitermate professioneel personeel. Goede locatie om van hieruit de stad Luxemburg te bezoeken. Parkeren is gratis. Kamers zijn uitstekend, schoon en netjes onderhouden.
Ondanks naast het vliegveld, geen last van geluidsoverlast.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Beste,

hartelijk dank voor de mooie beoordeling, wij waarderen dat enorm. Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf als gastvrij heeft ervaren.

Wij hopen u weer te mogen begroeten in de toekomst.

team NH Luxemburg

Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Echte professionals. Echt een formidabel uitgebreid ontbij. Vele soorten drank. Verschillende soorten sap. Water. Koffie thee. En je kunt je eigen wafels bakken echt heel gemakkelijk en heerlijk. Korton vakmanschap en gastvrijheid!! Aanrader en vanaf deze locatie mooie trips gemaakt naar het mooie Trier en Metz

Datum van verblijf: april 2019
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste,

hartelijk dank voor de mooie review, wij waarderen dat enorm. Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en wij hopen u weer snel te mogen begroeten in ons hotel.

NH Luxemburg

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Goed hotel, in- en uitchecken duurde erg lang, gewoon traag in afhandeling. Er waren geen personen voor mij, maar er moest schijnbaar veel ingetikt worden. Kreeg alleen factuur mee van extra, niet van overnachting. Bij navraag via mail werd wel direct doorgestuurd.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Team NH Luxembo... L, Manager van Hotel NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Beste,

dank u wel voor het beoordelen van ons hotel, wij waarderen dat enorm. Onze excuses voor het trage inchecken. Het kan zijn dat, in alle eerlijkheid, ons systeem problemen heeft gehad en dan zijn wij helaas overgeleverd aan derden. Voor ons ook altijd een heikel punt.

desondanks hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Nogmaals dank,

team NH Luxembourg