Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (815)
Beoordelingen filteren
815 resultaten
Waardering van reizigers
142
305
219
91
58
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
142
305
219
91
58
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 815 beoordelingen
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Prima verblijf gehad gedurende een paar dagen in juli 2018.
Hotel is niet het modernste van de NH Hotel Group, maar kamer was zeer ruim en schoon tijdens mijn verblijf. Kamer zeer ruim op de 4e verdieping. Mooie fitnessmogelijkheden in de cockpit zaal (met met mooi uitzicht over het vliegveld). Ontbijt en personeel prima verzorgd.

  • Verbleef: juli 2018, reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank R0tt3rdam_010
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Team NH Luxembo... L, Manager van NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018

Beste heer / mevrouw,

hartelijk dank namens het gehele team voor uw mooie review. Wij zijn blij dat uw verblijf naar wens is geweest en hopen u weer snel te mogen begroeten in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

team NH Luxembourg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2018

Het hotel heeft zijn beste tijd duidelijk gehad. Het interieur, sanitair en sfeer is erg gedateerd. Het parkeerterreintje is vervallen en onverlicht. Het zou een decor kunnen zijn voor een crimi. Wel positief: het ontbijt; erg goed verzorgd en uitgebreid

  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank 705joostb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luis Carlos B, Director General van NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen over uw verblijf in NH Luxembourg te delen. Alle opmerkingen zijn echt belangrijk voor ons met betrekking tot onze voortdurende verbetering.
Het spijt ons heel erg dat we tijdens uw verblijf uw verwachtingen met betrekking tot badkamers en parkeerverlichting niet hebben vervuld.
We werken momenteel aan een nieuw renovatieproject en hebben tot nu toe al veel werken gedaan op het gebied van houten vloeren, bedden, kussens, televisies, minibars en kluisjes. De volgende stappen zijn de badkamers en het venieuwen van het interieur van de kamers.
Bedankt voor uw positieve opmerking over het ontbijt. Ik heb het meteen doorgegeven aan onze collegas van de afdeling Food & beverage om hen te motiveren en als een erkenning van hun werk.
We hopen u nochmaals te kunnen verwelkomen in NH Luxembourg voor zaken of vrije tijd.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2018

oud nieuw 2017/ 2018 geweest met mijn vrouw en baby, eerste indruk bij aankomst hotel heel slecht,vieze gang laag veel stof op de grond stond 4 sterren maar in mijn beoordelen is 1 ster , ontvangst redelijk eerste kamer toegewezen was heel benauwd nadat ik dit aangaf bij de receptie krijgen we gelijk andere kamer iets ruimer was iets beter dan de eerste maar toch niet in ons verwachting dus ook niet goed, in de kamer was geen bed voor onze baby,maar wel een vieze baby box, de ramen kon niet openen dus geen Vrieze lucht,de kamers werd te laat schoon gemaakt, 1 fles water koste ons 4 euro belachelijk duur ontbijt ook duur niet aangeraden ik zal nooit meer naartoe gaan

Kamertip: andere hotel zoeken
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank AzadN14
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luis Carlos B, Director General van NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om uw Kommentaar te delen aangaande uw verblijf in NH Luxembourg. Deze zijn van groot belang aangaande onze voortdurende verbeteringen.
Het spijt ons heel erg dat we uw verwachtingen tijdens uw verblijf niet hebben vervuld.
U had een standaard kamer geboekt en na uw klacht heeft ons Front Office team u naar een nieuwe kamer op de derde verdieping omgelegd. Wij bieden en dagelijkse poetsservice van 09 uur in de ochtend tot 6 uur avonds aan.
Alle babies onder 2 jaar hebben een gratis babybed, dat we in de eerste kamer die voor u geboekt stond beschikbaar hadden en vervorlgens naar de nieuwe kamer verhuisd hebben.
Wat onze ontbijt prijzen aangaat, deze vareieren naar wanneer u dit reserveerd. Wanneer vooraf gereserveerd heeft u recht op een korting. Tevens hebben wij regelmatig promoties waarbij hetr ontbijt gratis is.
Wij verontschuldigen ons nochmaals en hopen op een tweede kans om u te verwelkomen in NH Luxembourg, voor business of vrije tijd, zodat we de kans krijgen uw opinie over ons te veranderen.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

Wat een geld moet je betalen voor een overnachting voor een hotel wat zo uit elkaar valt.
Het is een beetje opgeflitst met een ander gordijntje, stoel & kussentje maar in welke kamer je ook slaapt de badkamer is echt aan vervanging toe, ook het bureau en stoel valt van ellende uit elkaar.
Het ontbijt is zoals je het gewend bent van het NH, lekker veel en heerlijk!

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Bedank Claro456
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olga G, Front Office Manager van NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017
Google-vertaling

Dear guest,

We would like to thank you for taking the time to share your experience with us.
Thank you also for your nice comment about our Breakfast and food.
hopping see you again at NH Luxembourg,

Sincerely

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Ik was op zakenreis in dit hotel. Helaas heeft het geen goede indruk nagelaten. De badkamer is verouderd. Vooral het restaurant sloeg tegen. De bediening ging niet vlot en de prijzen waren duur. Er werd een ingevroren pizza geserveerd.

Verbleef: september 2017, reisde alleen
Bedank krisv111
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olga G, Responsable réception van NH Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017
Google-vertaling

Dear guest,

Many thanks for share your experience with us.
All comments are very important for us to can improuve our service day per day.
We will share this with involved departements .
We hope be able to welcome you again in Nh Luxembourg
Sincerely,




Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken