Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.223)
Beoordelingen filteren
1.223 resultaten
Waardering van reizigers
743
351
90
30
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
743
351
90
30
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.223 beoordelingen
Beoordeeld op 5 januari 2020

Het is een fantastisch hotel. Jammer dat het wat moeilijker te bereiken is door de werkzaamheden rondom.
Maar zodra je binnen bent vergeet je dat alles. De kamer was mooi en groot met een super badkamer. De receptioniste was overvriendelijk en behulpzaam met goede uitleg over de stad. De stad is prima te bereiken met de tram (twee haltes). Het ontbijt was goed verzorgd en heerlijk.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank HannahTulling
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2020
Google-vertaling

Dear Madam Hannah Tulling,

We thank you for this very nice comment following your stay at Sofitel Luxembourg Europe.

We are delighted to read that apart the works around the hotel, you enjoyed this moment with us.

Indeed, our employees are always happy to help you and indicate the best places in Luxembourg.

As you mentionned, we are not in the city center but it is really easy to go in by the tram which have a stop just next to the hotel.

We are looking forward to welcome you again soon for another stay even better than the previous one.

Kind regards,

Fernando López Lens
General Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 april 2019

De kamer was perfect in orde en schoon. Het personeel was heel vriendelijk, behulpzaam en discreet. Het ontbijt was heerlijk, vers en heel erg uitgebreid, de bediening was top. Bedankt! Een aanrader dus!

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Go07048055096
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019
Google-vertaling

Dear Go07048055096,

First of all, we wanted to thank you for this recommendation following your stay at Sofitel Luxembourg Europe.

It is always pleasant for us to receive such comments because your satisfaction is the best reward for all our teams.

We will not fail to announce your return to our "Ambassadors" to thank them but also continue to encourage them to further improve the quality of our services in order to offer an irreproachable service.

We look forward to welcome you back soon for another stay even better than the previous one.

Warm regards,

Fernando López Lens
General Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn perfect ontvangen in het hotel met een fantastische kamer en service. Vriendelijke medewerkers zonder hautain over te komen. Perfect!

Het restaurant (le stubli) was echter compleet ondermaats voor een hotel van dit niveau. Ook hier vriendelijk personeel maar onervaren of onderbezet. Het eten was echter redelijk dramatisch voor deze prijsklasse: voorgerecht leek wel microgolfkost, saus bij de entrecote vergeten, zalm veel te ver gebakken. Echt teleurstellend ondermaats en eigenlijk niet lekker.

Het ontbijt van de andere kant was zeker niet slecht, maar hebben we toch ook al beter gezien. De ontbijtzaal was echter ongezellig en zelfs “refter”-achtig.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank lennieBE
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, Front Office Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2019
Google-vertaling

Dear lennieBE,

We thank you for taking your precious time to write us your comments concerning your stay in our hotel.

Indeed, we attach a real importance to the feedback of our customers.

This is the reason why we would like to apologize for the service you received in our restaurant.
Rest assured that we will take the necessary steps so that it does not happen again.
This does not reflect at all the image we want to give of our hotel.

We will therefore share your comment with all of our "Ambassadeurs" in order to continue to motivate them in this search for irreproachable service.

We hope to have the opportunity to welcome you again to show you that steps have been taken and that you have an even better service.

Warm regards,

Ted Giovannaï
Front Office Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel ,supervriendelijke en hulpvaardige mensen, niets ontbrak aan ontbijtbuffet 5 soorten smoothies,3 soorten melk,extra s voor de kinderen, alle soorten eieren,koffie koekjes, gewone koekjes, mooie luxe suite, kortom geweldig hotel op 5 min auto afstand van luxemburg stad, een grote parking niet ver van hotel vandaar te voet naar t stad

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank peregrinac
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Peregrinac,

We thank you very much for sharing your feelings on Tripadvisor following your stay at the Sofitel Luxembourg Europe.

We are truly pleased to read that you appreciate staying with us while your time in Luxembourg. I will personally communicate your feedback to our ambassadors who will be proud of the service which have been provided. Moreover, I am delighted to inform your that it is a real pleasure to receive your comments.

We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Marie-Hélène Onursal
General Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 oktober 2018

Zeer vriendelijk onthaal - ruime,, propere en goed uitgeruste kamers (badjas, slippers, gratis mini-bar (water)) - geen lawaai in kamers - goed gelegen als je naar MUDAM wilt - superontbijt. Kortom perfect, maar wij vonden het heel jammer dat dit 4sterren hotel sauna noch zwembad heeft, onbegrijpelijk.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank marilyn511
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018
Google-vertaling

Dear marilyn511,

First of all, we would like to thank you for sharing your feedback on Tripadvisor following your stay at the Sofitel Luxembourg Europe.

Your satisfaction is the most important reward that we could receive and we are sincerely pleased to read that you ejoyed staying with us. Moreover, we are espacially delighted to read your comments about our ambassadors and renovated rooms. Indeed, your satisfaction is a priority or our teams who constantly strive to improve our quality of services.
Consequently, we are sorry that it is not possible for us to offer you a swimming pool and sauna service.

We hope to welcome you again in the near future.

Warm regards,

Marie-Hélène Onursal
General Manager
Sofitel Luxembourh Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken