Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.108)
Beoordelingen filteren
1.108 resultaten
Waardering van reizigers
664
325
85
28
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
664
325
85
28
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.108 beoordelingen
Beoordeeld op 4 oktober 2018

Zeer vriendelijk onthaal - ruime,, propere en goed uitgeruste kamers (badjas, slippers, gratis mini-bar (water)) - geen lawaai in kamers - goed gelegen als je naar MUDAM wilt - superontbijt. Kortom perfect, maar wij vonden het heel jammer dat dit 4sterren hotel sauna noch zwembad heeft, onbegrijpelijk.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank marilyn511
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018
Google-vertaling

Dear marilyn511,

First of all, we would like to thank you for sharing your feedback on Tripadvisor following your stay at the Sofitel Luxembourg Europe.

Your satisfaction is the most important reward that we could receive and we are sincerely pleased to read that you ejoyed staying with us. Moreover, we are espacially delighted to read your comments about our ambassadors and renovated rooms. Indeed, your satisfaction is a priority or our teams who constantly strive to improve our quality of services.
Consequently, we are sorry that it is not possible for us to offer you a swimming pool and sauna service.

We hope to welcome you again in the near future.

Warm regards,

Marie-Hélène Onursal
General Manager
Sofitel Luxembourh Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 september 2018

Voor de XXX maal boekten we een kamer voor 3 met ontbijt én voorafbetaald avondmaal ( 25/8/18). Voor persoonlijke reden moesten we dit verleggen naar 24/8.
Dit bleek onmogelijk , alles moest opnieuw betaald worden...Sinds 2015 checken we een vijftal keer per jaar in ! Ook mijn ouders checkten in op 23/8/18, op ons aanraden.
Prachtig hotel met alles er op en er aan, maar toch zeer zware ontgoocheling dat we als accor-frequente gast niet van enige flexibiliteit konen genieten...
Sarah , louis en eva Schepens, België
ps ons volgend verblijf was gepland in december

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank evalouisa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Evalouisa,

We always have a real pleasure to welcome you to Sofitel Luxembourg Europe and we feel very concerned about your feedback.
Indeed, we are very sadden to read that you was not able to come in our hotel. However, depend on the occupancy and your reservation conditions we could not refund your the amount you paid. Moreover, I am pleased to inform you that we have flexible rate in order to prevent this kind of occurrence.

We hope to have the opportunity to welcome you again with us.

Kind regards,

Marie-Hélène Onursal
General Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Mooi en schoon hotel. Aardig personeel. Zeer klantvriendelijk. Kamer is comfortabel en bedden heerlijk. Ontbijt is vers en lekker. Afstand naar. Centrum is prima te doen zeker met de luxe metro die een halte heeft bijna voor het hotel. Het café in het hotel heeft een goede service . Wel aan de dure kant

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Marieclaire1972
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Marieclaire1972,

We are very glad that you took time to share your experience following your stay at the Sofitel Luxembourg Europe.

We are sincerely pleased to receive your kind feedback as regards our new rooms, our delicious breakfast and the friendliness of our staff. Your satisfaction is the best reward for our ambassadors who constantly strive to improve our quality of services. Consequently, our teams and I will are truly proud of your perfect score on Tripadvisor.

We are looking forward to welcoming you back.

Kind regards,

Marie-Hélène Onursal
General Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2018

een uitstekende keuken met een aantal bijkomende verrassingen, een prachtige wijnkaart, een uitstekende bediening, kortom, prijs-kwaliteit is aanvaardbaar, kortom een volledige service van een prachtig ingewerkt team -

Datum van verblijf: maart 2018
Bedank bbboss050
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018
Google-vertaling

Dear Bbboss050,

We thank you for taking the time to share your experience following your stay at the Sofitel Luxembourg Europe.

We are sincerely pleased to receive your kind feedback as regards our restaurant and excellent service. Your satisfaction is the best reward for our ambassadors who constantly strive to improve our quality of services. Consequently, our teams and I will are truly proud of your perfect score on Tripadvisor.

We are looking forward to welcoming you back.

Kind regards,

Marie-Hélène Onursal
General Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 april 2018

Wij waren de eersten die in de ruime gerenoveerde kamer verbleven. Een groot bed, bad en stortdouche. TV met externe HDMI-ingang. Bose Soundtouch systeem. Overal wandcontactdozen en USB-poorten.

Omdat dit een zakenhotel is, gelegen naast het Europaparlementsgebouw, was het tijdens het paasweekend voor een leuke prijs te boeken.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Kluisje op de kamer werkte initieel niet, maar dit werd snel verholpen.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank PlatoniusIII
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H1314GM, General Manager van Sofitel Luxembourg Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018
Google-vertaling

Dear Platoniuslll,

We thank you very much for sharing your experience regarding your stayy at the Sofitel Luxembourg Europe.

We was delighted to allocate you in one of our renovated room and to read how much you appreciated our new rooms. Nevertheless, we are very sadden to read that you had an invenience with your safe in the room. However, we are truly hapy to learn that our ambassadors quickly solve the inconvenience. it is a real pleasure to learn that you enjoyed your breakfast at the Sofitel Luxembourg Europe. I will be delighted to share your comments to our teams who always strive to improve our quality of services.

We are looking forward to welcoming you back to the Sofitel Luxembourg Europe.

Kind regards,

Marie-Hélène Onursal
General Manager
Sofitel Luxembourg Europe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken