Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Makkelijk bereikbaar hotel met parking. Heel clean en verzorgd en vriendelijk en behulpzaam personeel. Net buiten de stad in de zakelijke wijk maar toch dicht bij het centrum. Aanrader voor zakenmensen maar zeker ook voor gezinnen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Sonia Zaied, General Manager van Novotel Suites Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste gast,
Hartelijke dank om ons hotel aan te raden.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Bij uw volgend bezoek staan we weer helemaal voor u klaar!

Sonia Zaied, General Manager

Beoordeeld op 28 mei 2019

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 december 2018

Ligging buiten het centrum met tramlijn voor de deur is perfect om de stad te bezoeken.
Personeel is aardig. De kamer die we kregen had een zeer onaangename geur. Alsof die in geen maanden gelucht was. We kregen direct een nieuwe kamer (kamer ernaast) die minder hard stonk, maar fris is ander. De tapijten in de gang waren echt heel vies, maar ook in de kamer veel vlekken in het tapijt.
Goede bedden en badkamer.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 november 2018

hotel was niet helemaal volgens beschrijving, aangegeven kingsize bed was amper 1.60m, geen aangename bar ook geen restaurant, ontbijt was goed maar de ontbijtruimte was kil en niet gezellig., alleen de badkamer was 4sterrren waardig.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het was een last minut boeking maar geen spijt van.
Het hotel ligt wat achteraf in een kantoor ‘gebied’.
Wij hadden een suite en deze was erg modern en compleet.
Lekkere bedden, mooie badkamer met regendouche, genoeg opbergruimte, elektrische raamverduistering, ruimte om koffie en thee te zetten en een kluis.

Restaurant was zakelijk met formica tafels. Prima voor ontbijt maar voor diner niet gezellig genoeg.
Ontbijt was voldoende, niet echt speciaal.
Naar het centrum zou ik de auto pakken. Lopend net te ver.

Ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk en de auto parkeren onder het gebouw. Wel prettig.

Datum van verblijf: augustus 2018