Beoordeeld op 10 december 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt makkelijk bereikbaar aan de rand van een grote weg. Parkeren kan ruim op deze locatie. (Als adres voor garage wel het adres van gewone novotel invoeren). Mooie ruime kamer met lekker bed. Ruime badkamer met grote douchehoek en logband. Kamer goed te verduisteren en met goed werkende climaatregulering. Geen echte bar. Als je wat wil drinken is die mogelijk er wel, maar niet echt gezellig. Je kan wel lopen naar naastgelegen hotel met bar. Centrum per bus (halte naast hotel) te bereiken in 3 haltes (2€). Voor ons voor herhaling vatbaar.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
H7206, Deputy Manager van Novotel Suites Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback concerning your stay at the Novotel Suites Luxembourg.

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Op terugweg naar huis een familiekamer geboekt.
Hotel ziet er op eerste gezicht keurig uit, maar al snel valt er van alles op.
Met name de tapijten in gangen en op kamer zijn aan vervanging toe. Ronduit smerig.
Leek ook soort v gat in badkamervloer te zijn maar daar was tapijt over heen gelegd.
Badkamer oogt voor de rest ook niet schoon....
Lichtschakelaars werken ingewikkeld. Hele uitdaging om uiteindelijk in donker te kunnen slapen.
Prima hotel om paar uur te verblijven op doorreis, maar niet onnodig lang / voor de gezelligheid blijven.
Direct naast het hotel ligt een mooi Sofitel waar je goed kunt dineren. Aanrader! Hebben wij gedaan...
En verderop ligt ook nog een restaurant La Boqueria waar -ik meen- Arola ook mee van doen heeft.
Je komt de avond dus wel door.....

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
H7206, Deputy Manager van Novotel Suites Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Guest,

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Voor het hotel is een wegopbreking en daardoor was de ingang lastig te vinden in eerste instantie.
Best lang moeten wachten op onze suite, we zouden een drankje krijgen maar dat werd maar aan 2 personen gevraagd, de anderen die naar de wc waren hadden pech. Ruime suite, wc mocht wel iets schoner, vlekken aan de deurpost en de deurklink van de wc. De vloer ook niet echt schoon, was duidelijk te zien aan je sokken! De rest was wel schoon en netjes. We hadden maar 2 stoelen, terwijl we met zn vieren waren, zitruimte moet beter. Ontbijt was goed, 2e dag wel druk, moest je wachten tot er een tafel vrij kwam, de ruimte was erg klein en gelijk naast de receptie en de liften, beetje raar ingedeeld. Voor parkeren moest je apart betalen, €15 per 24 uur.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
H7206, Deputy Manager van Novotel Suites Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Guest,

We sincerely appreciate you taking the time to give us your feedback about your stay in our hotel on Tripadvisor.
We are most concerned with the satisfaction of our guests and your comment is of great value to us.
We look foward to welcoming you again.

Best regards,

Ghislain VAUTRIN
Deputy Manager

Beoordeeld op 9 augustus 2017

De kamer was heel ruim en voorzien van een up-to-date badkamer met ligbad en aparte douche. Alleen jammer dat ramen niet geopend kunnen worden (ook niet gedeeltelijk). Het personeel was heel vriendelijk. Er is mogelijkheid om eten en drank te kopen in een mini winkeltje bij de receptie (handig voor wie niet uit eten wil). Het ontbijtbuffet is goed alleen is de ruimte niet zo gezellig (de ruimte is niet afgesloten van de receptie en inkom). Wel voldoende aanbod en lekkere koffie (espresso, capuccino etc.) en Kusmi thee. Parking zowel binnen al buiten beschikbaar. Ligt wel in een "business area" waar dus alleen kantoorgebouwen staan. Ideaal voor een zakelijke overnachting (zeer rustig)

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
H7206, Deputy Manager van Novotel Suites Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Dear Guest,

We look foward to welcoming you again.

Best regards,

Ghislain VAUTRIN
Deputy Manager

Beoordeeld op 31 juli 2017

In eerste instantie lastig te vinden door wegopbreking.
Parkeren onder het hotel is prima, alleen jammer dat je als hotelgast hiervoor moet bijbetalen ??
Bewegwijzering in het hotel naar de parkeerplaats kan veel beter. Zet ook op de deuren of je moet trekken of duwen.

Redelijk ruime kamer, krappe toiletruimte. Goede airco.

Goed ontbijt ! Prima koffie.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
H7206, Deputy Manager van Novotel Suites Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Dear Guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Suites Luxembourg.

It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team.
I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.