Beoordeeld op 26 augustus 2019

Vriendelijk personeel, heerlijk geslapen, dicht bij het centrum wat eenvoudig bereikbaar is met het OV. Auto parkeren in de buurt, geen eigen parkeerplaatsen. Ontbijt was prima, maar €24,-- per persoon is veel te duur. Kamers zijn schoon, gebruik van Rituals lijn in de badkamers. Zeer tevreden!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Geachte gast,

Graag bedankt voor uw beoordeling over uw laatste bezoek bij Melia Luxembourg, we verheugen ons dat u een aangenaam verblijf bij ons hadden en met de verschillende aspecten van’t hotel tevreden waren. We zouden erg blij zijn om u in een toekomstige gelegenheid weer bij ons te zien!

Beoordeeld op 22 juli 2019

Dit Melia hotel is rustig en centraal gelegen. We hadden gekozen voor een Level kamer met de bijhorende service. Apart ontbijt in de Level area, als ook gratis tapas tussen en 18u en 21u.
De kamer gelegen op de 7de verdieping was ruim en heel goed onderhouden.
Enigste nadeel is dat dit hotel geen parking heeft. Je kan op straat parkeren en anders een betaal parking aan 30 euro per 24u

Datum van verblijf: juli 2019
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Pluspunten: ontbijt (zeer uitgebreid, zeer lekker), propere kamer en badkamer, vriendelijk personeel, mooi uitzicht
Minpunten: harde matras, prijzig (hoewel we niet vergeleken hebben met andere hotels in de buurt), geen eigen parking (parking in de buurt €30 per dag)

Datum van verblijf: maart 2019
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2019

Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

Heel uitgebreid en lekker ontbijt! Alleen hiervoor is het al de moeite! Kamers waren proper en ruim. Niet goedkoop wel qua bar en minibar en ook geen gratis parking bij het hotel, maar in het weekend kun je gratis parkeren iets verder langs de grote baan.

Datum van verblijf: maart 2019
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Beoordeeld op 7 maart 2019

Het Meliá hotel ligt in het rustige en hoger gelegen Kirchberg wat je meteen een mooi uitzicht geeft op de stad. Vlak ernaast ligt het Museum voor Moderne Kunst en de Philharmonie van Letzebuerg.
Tegenover de philharmonie kan je het openbaar vervoer nemen naar de stad - dagkaart aan slechts 4 Euro.
Uitstekende service van het personeel en aangename kamers maken van je verblijf een toffe ervaring hier.

Datum van verblijf: maart 2019
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019