Beoordeeld op 14 augustus 2018

Iedereen tot aan de kok toe een en al vriendelijkheid de kamers zijn geweldig wij waren zeer te spreken over dit hotel ,daarom zullen wij dit hotel zeker aanbevelen bij onze kennissen en vrienden,kortom melia bedankt

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2018

Geachte gast,

Graag bedankt voor uw beoordeling over uw laatste bezoek bij Melia Luxembourg, we verheugen ons dat u een aangenaam verblijf bij ons hadden en met de verschillende aspecten van’t hotel tevreden waren. We zouden erg blij zijn om u in een toekomstige gelegenheid weer bij ons te zien!
Vriendelijke groeten,

Team Melia Luxembourg

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

We hadden van vrienden een bongo bon gekregen voor twee overnachtingen. Mooie kamers voorzien van alle comfort en luxe. Prima bedden en alles zéér rein en in orde. Ontbijtbuffet was niets op aan te merken, voor ieder wat wils. Personeel is ook op en top vriendelijk en correct. Ze doen alles wat nodig is om je er welkom en thuis te voelen. Een aanrader... Door spijtige onvoorziene familiale omstandigheden slechts een nacht kunnen blijven van de twee betaalde. Echt zonde, aan de balie was een waardebon of tegoedbon niet mogelijk, maar we gaan wel nog eens terug.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2018

Beoordeeld op 12 april 2018

Met het gezin een uitje naar Luxemburg. Dit hotel is uitstekend. Het heeft een voortreffelijke service en het personeel is supervriendelijk. WIj boekten er een level kamer op de zesde verdieping en hadden een ongelooflijk zicht op de natuur en stad. De kamer was zeer proper en stil. Het bed was goed en door het kussenprogramma hebben we kunnen genieten van uitstekende kussens. Het ontbijt is in buffetvorm en alles is aanwezig in overvloed. De onbijttijden zijn ook ruim, tot 11h. Niets is er te veel gevraagd.
Bij een volgend bezoek aan Luxemburg komen we zeker hier terug.

Kamertip: Level rooms zijn top !
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor zakenreizen. Nette en schone kamers, goede bedden en een meer dan goed restaurant. Maakt een zakenreis net een stukje aangenamer. Het hotel is ook snel bereikbaar vanaf het vliegveld.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Mario K, Rooms Division Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Geachte gast,

graag bedankt voor uw beoordeling over uw laatste bezoek bij Melia Luxembourg, we verheugen ons dat u een aangenaam verblijf bij ons hadden en met de verschillende aspecten van’t hotel tevreden waren. We zouden erg blij zijn om u in een toekomstige gelegenheid weer bij ons te zien!

Beoordeeld op 8 februari 2018

Comfortabele en schone kamers, prettige lounge/bar, kleine maar goede gym en heel vriendelijk en professioneel personeel. Locatie perfect, weliswaar net buiten het centrum maar in 10 minuten met de bus ben je middenin het centrum en, met dezelfde bus de andere kant op in 30 minuten op het vliegveld.

Kamertip: De bovenste verdieping, vanwege het uitzicht
  • Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Mario K, Manager van Meliá Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018