Hoogtepunten uit beoordelingen

willeken2018
Broechem, België
via mobiele applicatie
Gezellig centrum.

Gezellig maar klein centrum van Echternach. Gezellige terrassen met mooie historische ... meer lezen

Beoordeeld op 24 september 2018
Oudmoeshof
Alveringem, België
Lees alle 78 beoordelingen

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Echternach is heel mooi .Overal zie je bloemen langs de straten. Het ziet er schoon en goed onderhouden uit. Hoewel het er mooi en gezellig is , is één middag genoeg.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi authentiek en vooral gezellig plein dat dit rustig stadje opsiert.
Toen wij er waren was er een marktje en samenkomst van steampunk adepten die geheel gekleed volgens hun stijl rondliepen en op die manier de sfeer nog meer bijzonder maakten.
Kortom zien en gezien worden, en het mocht dan nog vaak gezien zijn !

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Gezellig in de binnenstad met nog veel authentieke gebouwen. Er was een markt toen wij er waren en dat maakte het extra gezellig.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heel kleine marktplaats met enkele eet- en drankgelegenheden. Eerlijk gezegd, weinig te zien in Echternach.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 24 september 2018

Gezellig maar klein centrum van Echternach. Gezellige terrassen met mooie historische gebouwen.
Stadswandeling met wat uitleg , te verkrijgen bij dienst van toerisme, is aan te raden.

Datum van activiteit: september 2018