“Klassiek eten uit de regio”
Beoordeling van Le Pavillon

Le Pavillon
Geclassificeerd als nr. 13 van 56 Restaurants in Echternach
Keukens: Pub-restaurant
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt aan begin van autovrije straat vlak bij grote plein in centrum. De inrichting is in klassieke restaurant stijl. Er wordt voortvarend een tafel gewezen. De kaart bevat a la carte gerechten en een aantal menu opties. We kozen het menu van 38’90 euro. Dat menu bevat in het hoofdgerecht een aantal keuze opties. Het bevat standaard een aperatief ( kir de casis de Beaufort). Voorgerecht is Pilzfricassee im Blatterteig. Hoofdgerecht is een mignon de porc avec sauce cassis de Beaufort.
De wijnkaart bied voldoende keuze uit betaalbare wijnen.
Het sanitair is groen keramiek en heeft schelpvorm.
Het personeel is servicegericht en vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

Als je promo maakt met forel moet je die ook kunnen aanbieden.
Matige kwaliteit, opgewarmde maaltijden en veel van de kaart was niet verkrijgbaar.
Een kleine portie konijn met veeeel saus.
Te duur voor wat het is.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Biefstuk met verse groente en friet. Ik vond de kwaliteit echt niet slecht. Het is wat duurder dan gemiddeld.
Vriendelijke bediening.
Voor 2x hoofdgerecht en 2x drinken was de eindafrekening €76,-

Datum van bezoek: juni 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

27 april onverwachts wezen eten omdat we ons vergist hadden in de naam. We hadden samen de kalfs wienersnitzel genomen. Dat leek ons nog het lekkerst van de hele kaart. De snitzel werd geserveerd met frietjes en gegrilde groente. De hoeveelheid was voldoende, maar stond niet in verhouding met de prijs van €23,95. Daarvoor vond ik het toch echt niet goed genoeg. Ook de deserts zijn zo’n €7,- voor een crème bruleé aan de hoge kant. Kortom je kan lekkerder en goedkoper eten bij tal van andere restaurants in het centrum. En gezelligheid was trouwens ook ver te zoeken...

Datum van bezoek: april 2019
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was vriendelijk en snel.
Eten was echt niet lekker en prijs veel te duur.
Vol au vent was zuur van smaak.
Tomate crevette niet te eten!!
Groenten niet vers maar uit potten.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Le Pavillon bekeken, bekeken ook

Echternach, Grevenmacher District

In Le Pavillon geweest? Deel je ervaringen!