“Opzich redelijk maar niet”
Beoordeling van Restuarant Nepal

Restuarant Nepal
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 13 van 47 Restaurants in Echternach
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Opzich redelijk maar niet bijzonder. Eten duurt lang voor je het hebt en is niet echt bijzonder. Bediening is aardig maar Entourage is slecht.

Datum van bezoek: september 2020

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt binnen in een café en het restaurant is in een aparte kamer achteraan.
Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Lekker naan-brood

Datum van bezoek: augustus 2020
12 juli 2020 beoordeeld

Laat je niet misleiden door het café waar je binnenstapt. De lieve gastheer brengt je naar het eetgedeelte achterin de zaak. Het restaurant wint misschien geen schoonheidsprijs, het eten van de vrouw van de eigenaar wel! Authentiek Indiaas eten, lekker! Precies zoals wij er van houden. De eigenaar zette een muziekje op en was attent en vriendelijk. We hebben genoten van het eten en de leuke Indiase deuntjes (je wil er van dansen).

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Corona : Bij aankomst draag je een mondmasker. Je moet door het café waar klanten zitten die op dat moment geen mondmasker dragen (is ook niet verplicht). In de ruimte achter het café is het eetgedeelte. De tafeltjes staan ver genoeg uit elkaar. De bediening draagt voortdurend een mondmasker.
Interieur : De ruimte is een aanhangsel van het café maar niet echt gezelllig, volks. Er hangen wat foto’s aan de muur van Nepal maar daar blijft het bij. Ik miste meer moderne muren, een scheidingswand of twee, iets meer groen dan die ene plant die tegen de achterkant van een zuil stond. Als je zo’n interieur ziet, verwacht je nooit of te nimmer topgerechten op je bord te krijgen. En het lawaai vanuit de café hoort er eigenlijk ook niet bij. Vreemd genoeg klopt wat wij zagen totaal niet met de foto die we zagen op Tripadvisor. Alleen de rode stoelen kan ik herkennen.
Bediening : Zeer vriendelijke man. Het was wat moeilijk om hem te verstaan onder andere omwille van het mondmasker. Maar hij bleef zeer geduldig en legde alles goed uit en deed suggesties.
Wachttijden : We kregen ons drinken zeer snel en ook het eten liet niet lang op zich wachten.
Gerechten : Lekker exotisch, pittig, kruidig, licht pikant, verrassende smaken. Eens iets anders dan wat de thuis gewoon zijn. Nu ook wel geen 5 sterren waard maar toch zeker het proberen waard.
Drinken : Een aangename rode wijn en een fles water erbij.
Overal : Een goed adresje. Je moet zeker geen schrik hebben om een kat in de zak te kopen.

Datum van bezoek: juni 2020
29 november 2019 beoordeeld

Laat je zeker niet beïnvloeden door de buitenkant/interieur van dit restaurant. Wij eten vaak indiaas, en dit was 1 van de beste restaurants die we ooit hebben bezocht! Met name de kip curry is echt geweldig!! Ook een goede prijs/kwaliteit verhouding. Van ons 5 sterren.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restuarant Nepal bekeken, bekeken ook

Echternach, Grevenmacher District

In Restuarant Nepal geweest? Deel je ervaringen!