“Goed restaurant voor lokale keuken”
Beoordeling van le petit poete

le petit poete
Geclassificeerd als nr. 7 van 56 Restaurants in Echternach
Keukens: Frans, Café
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in het hotel en hebben gebruik gemaakt van het restaurant. Er is een vriendelijke ontvangst. De eetzaal is verdeeld over 2 ruimten met niveauverschil ertussen. In de voorste ruimte kijk je uit op het hotelterras en de Place du Marche. De kaart biedt veel keuze, er zijn een aantal menu’s. We hadden het menu van 38 euro. De keuze is uit vis en vlees. De kwaliteit is prima, de porties voldoende groot. De wijnkaart biedt ook veel keuze met redelijke prijzen. De bediening is alert, veelal is dit de gastheer zelf.

Datum van bezoek: september 2019

7 juli 2019 beoordeeld

Niet om nog eens terug te gaan ondanks het feit dat onze hoteluitbater het had aangeraden. Het vlees was wel van goede kwaliteit, de rest was duidelijk ondermaats.

Datum van bezoek: juli 2019
15 oktober 2018 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Luxemburg dankzij de beoordelingen op Tripadvisor hier een lunch gehad. Ik moet zeggen dat de reputatie van de reviews 100% werd waargemaakt.
We namen vissoep vooraf en daarna had ik Spaghetti met Mosselen... zonder overdrijven zeg ik dat dit het meest smaakvolle gerecht was dat ik de hele week heb gehad. Grote porties, ruime hoeveelheid mosselen en een overweldigend goed in smaak... jammer dat ik het niet beter kan uitleggen... ga het zelf proberen als je in de buurt bent... maar hopelijk leest u dat ik super enthousiast ben... en nee ik heb geen familie of aandelen in de zaak.. mijn partner was overigens even lovend over de salade scampi.
Prijsprestatie is meer dan uitstekend!

Datum van bezoek: oktober 2018
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier al meerdere malen geslapen. De locatie is echt uitstekend! De kamers zijn klein maar schoon en met een fijn bed. Het ontbijt is geen buffet, maar je krijgt standaard een croissant en 2 kleine broodjes met ham en kaas. Dit is lekker vers en voldoende. Wij vinden het een fijne plek!

Datum van bezoek: juli 2018
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras aan plein in centrum echternach. We namen water en wijn. En beide een pasta gerecht als lunch. In de tagliatelle met zeevruchten trof ik helaas echt veel zand aan, een korreltje kan gebeuren, en de baarden nog in de mosseltjes. Heel jammer. Met die feedback werd door de ober niets gedaan helaas. Geen goede ervaring voor ons.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die le petit poete bekeken, bekeken ook

Echternach, Grevenmacher District

In le petit poete geweest? Deel je ervaringen!