Beoordeeld op 20 augustus 2019

Heel fijne camping!! hele mooie ruime plaatsen, ook plaatsen aan de oever van de Our. Zeer vriendelijke eigenaars!! Gedreven ondernemers, het siert hen echt! Camping is maar terug open van mei dit jaar, was vroeger gemeentecamping. Heel proper en groot sanitair. Op kleine afstand is een restaurantje waar je voor democratische prijs lekker kan eten! Brood kan je halen bij het Aral-station dat je ziet staan in de buurt van de camping. Voor ons een topadresje, wij worden er nog regelmatig klant!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

De bestaande gemeentecamping op die locatie is een tijdje gesloten geweest. In juni 2019 is de camping heropend door de nieuwe eigenaren, fam. Meins.
Leuke, relaxte camping, aan het riviertje de Our, met plaatsen direct aan het water.
Nieuw sanitair wat prima schoongehouden wordt. De toegangsweg is afgesloten met een slagboom, gasten krijgen een eigen bediening ervan.
Plaatsen zowel met als zonder schaduw ter beschikking.
Honden zijn welkom.

Datum van verblijf: juli 2019