Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Grand Hotel Cravat(Luxemburg Stad)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Roomservice
Hotel Simoncini(Luxemburg Stad)
Hotel Vauban(Luxemburg Stad)
Gratis annuleren tot 26/07
TripAdvisor
29 mei 2018 beoordeeld

Drie maanden tevoren geboekt, met reservering parkeerplek in kelder. Helaas was dat niet mogelijk, er was een reservering van een grote groep motorrijders, die een groot deel van de parkeerplekken innam. Na forse aandrang van mijn kant, alsnog een plek gekregen. De kamer was ruim en grote badkamer, echter aan de achterkant gelegen, waardoor zeer veel geluidsoverlast van drukke weg. Onze kamer keek uit op de laad en losplek van het hotel, dus allerlei kratten, dozen, vuilnis, rokende personeelsleden.

Het hotel heeft geen enkele klimaatbeheersing, niet in de eetzaal, niet in de kamers.
Snik en snikheet, in slaap komen vrijwel onmogelijk, hitte en verkeerslawaai.

Ter plekke over gehad, en mail gestuurd, geen enkele reactie van hotel.
Dit was ons 25 jarig huwelijk jubileum, kun je niet overdoen. Er zijn voor hetzelfde geld veel betere hotels in de omgeving.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
24 mei 2018 beoordeeld

Een prima hotel en zeker een aanrader. De service is perfect, de kamer was prachtig ingericht. Het restaurant en de brasserie bieden een verfijnde keuken en het ontbijt is ronduit geweldig. Eigenlijk is er (bijna) niets anders dan lof. Naast de service is de inrichting van de kamer ook prima : goed bed, prachige badkamer, veel stopcontacten, goede wifi. Maar natuurlijk kan ik het niet laten om 2 verbeterpuntjes te melden : Als je naar de badkamer stapt gaat automatisch het licht in de gang aan (meestal een voorbeeld, maar 's nachts wordt je partner wakker van het licht) en een tweede puntje is de nogal lange wachttijd bij het bedienen in het restaurant. Maar die 2 puntjes verdwijnen in het niet als je al het positieve erbij neemt.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
7 april 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij hotel Koener. Keuze genoeg uit voor,-hoofd,- en nagerechten. Vlees, vis, vegetarisch. Ook hebben ze een soort dagmenu. De gerechten worden prachtig opgemaakt, en smaken heerlijk. Bediening is vlot, snel, en netjes.Toiletten zijn keurig schoon. Als je in de serre zit, heb je een leuk uitzicht op het kleine centrum van Clervaux.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
2 april 2018 beoordeeld

Clervaux is een mooie plaats om naar toe te gaan, er zijn niet zo veel bezienswaardigheden maar het hotel Koener is de moeite waard. De kamers zijn zeer netjes, hebben alle mogelijke comfort. Het onthaal aan de receptie was zeer goed. Wij hadden een trip geboekt inclusief een gangen diner....je mocht kiezen uit de kaart wat je wilde eten, een aanbeveling. 's middags kon je er voor 10euro een menu nemen wat zééér goedkoop is. Ook kregen we bij aankomst 2 bonnetjes voor een welkomstdrank. Niets op aan te merken, het enige minpunt zijn de kamers die nogal gehorig zijn maar het is al een ouder hotel .

Kamertip: kamer niet nemen aan de lift, lawaai van voorbijgaande klanten
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
3 maart 2018 beoordeeld

Tijdens hevige sneeuwval pech geval met de auto gekregen, bij Hotel Koener naar binnen gelopen om hulp te vragen bij de receptie, hier werden wij hartelijk geholpen door de medewerkers en eigenaresse, gezien ik in chateau-urspelt verbleef en zij mij geen service konden bieden i.v.m. ons pech geval, heeft een Ober i.o.v. de eigenarasse ons naar urspelt gebracht en hebben we daar de nacht geannuleerd en zijn terug gegaan met de Ober naar hotel Koener waar een kamer voor ons beschikbaar was.
de volgende ochtend konden wij mede door de hulp van de medewerkers van Hotel Koener en automobile club du Luxembourg onze weg vervolgen naar Nederland.
Daarom geven wij een dikke pluim voor de service van dit Hotel.

chapeau .

Eimert & Jemairo Schuurman