“Zalig lunchen in Valletta☀”
Beoordeling van SOTTO Pinsa Romana Valletta

SOTTO Pinsa Romana Valletta
Geclassificeerd als nr. 5 van 280 Restaurants in Valletta
Certificaat van uitmuntendheid
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Héérlijke pizza gegeten in een mooie en originele pizzeria. Origineel ingerichte kelder.Zeer vriendelijke bediening😊. Toppie!

Datum van bezoek: augustus 2018

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst super lekker pizza’s gegeten en lasagne. Maar bovenal een erg vriendelijke echt Italiaanse bediening. Een aanrader met kids

Datum van bezoek: augustus 2018
23 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk pizza's en supervriendelijk personeel. Italiaanse gastvrijheid en echt heel erg lekker eten. Vergeet niet de tiramisu als toetje te nemen. Zo lekker heb ik hem nog nergens anders gegeten!

Datum van bezoek: maart 2018
13 februari 2018 beoordeeld

Bij aankomst bij Sotto wordt je hartelijk onthaald in Italiaanse stijl. Ik had niet gereserveerd (in het hoogseizoen best op voorhand reserveren), en kreeg een plaatsje toegewezen aan een hoge kleurrijke tafel. Het interieur van deze pizzeria is origineel en verzorgd.
Na het bestellen van de gerechten krijg je een gratis bruschetta met tomaat.
Ik bestelde de pizza met champignons en parmaham. Bijkomend voorzien van Rucola. De serveerster was zeer vriendelijk en behulpzaam.
De pizza werd snel geserveerd. De gebruikte producten waren zeer vers en de pizza was erg goed gebakken (zonder zwarte randen). Het was erg lekker! De portie was ruim voldoende.
Na de pizza heb ik nog een huisgemaakte Tiramisu gegeten. Heerlijk smeuïg en zeer lekker dessert!
De bediening was uiterst vriendelijk! De gerechten werden zeer vlot geserveerd.
Indien je in Malta een pizza wil eten, ben je hier zeker aan het juiste adres! Ik ga hier zeker nog eens terugkomen bij gelegenheid.

Datum van bezoek: februari 2018
10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een topper in Valetta. Wel reserveren, maar dan krijg je ook wat.
Voor de niet zo hongerigen hebben ze ook salades. Royale borden vol met knapperige en verse sla.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die SOTTO Pinsa Romana Valletta bekeken, bekeken ook

Valletta, eiland Malta
Valletta, eiland Malta

In SOTTO Pinsa Romana Valletta geweest? Deel je ervaringen!