“Diner op een maandagavond”
Beoordeling van Zero Sei Trattoria Romana

Zero Sei Trattoria Romana
Geclassificeerd als nr. 10 van 303 Restaurants in Valletta
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Van de recensies uitgaande hoge verwachtingen. Hoewel het zeker niet slecht was viel het enigszins tegen. Lekker eten (pasta carbonara truffel en carpaccio), maar wij kregen de pasta een stuk eerder dan het andere gerecht. Het personeel was vriendelijk maar gehaast. Verder leek het alsof ze het niet prettig vonden dat het druk was. Een prima italiaan alleen geen 4,5 ster waard.

Datum van bezoek: juni 2021

2 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke driegangenmenu gegeten hier. De carbonara is hier de specialiteit en terecht! Je proeft de authentieke verse producten die in de gerechten verwerkt zijn. Met als pluspunt dat het niet duur is.

Datum van bezoek: januari 2020
20 november 2019 beoordeeld

We waren er tweemaal tijdens ons verblijf in Valetta.
We waardeerden dit sympathieke restaurant voor de gezellige sfeer, de goede prijs/kwaliteitverhouding en vooral voor het vriendelijk onthaal van Rovena. Er is ook een mooie wijnkelder.

Datum van bezoek: november 2019
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op recensies toch wel redelijke verwachting .
Hun specialiteit is pasta carbonarra . Dit was echter pasta met gesnoten kaas en een sporadisch stukje spek.
Wel lekker maar niet bijzonder .

Datum van bezoek: mei 2019
20 mei 2018 beoordeeld

We hadden ergens gelezen dat dit een uitstekende zaak was en dit bleek zeker niet overdreven. De kaart is beperkt maar alles wat er op staat is vers en zeer lekker klaargemaakt. Het is een pittoreske zaak wat maakt dat reserveren geen overbodige luxe is (zeker indien met meer dan 2 personen). De pasta's zijn overheerlijk. We werden ook bediend door een supervriendelijke meisje, Mary genaamd, wat zeer zeker een meerwaarde was. We hebben de maaltijd afgesloten met een heerlijke whisky aan zeer democratische prijs....

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Zero Sei Trattoria Romana bekeken, bekeken ook

Valletta, eiland Malta

In Zero Sei Trattoria Romana geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.