Beoordeeld op 14 oktober 2015

Rrustig hotel ideaal gelegen voor mensen die de stad Valetta willen exploreren.
Goede kamers, rustig, ontbijt OK, personeel vriendelijk en behulpzaam.
Alleen .....een zacht gekookt eitje dat lukt blijkbaar niet

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 25 september 2015

De ligging is perfect, dichtbij alle bezienswaardigheden en ook vlakbij het busstation. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. De kamers zijn recent vernieuwd en hebben alle nodige faciliteiten. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 23 augustus 2015

Goed ontbijt, goede avondmaaltijd!! Bij de avondmaaltijd mag je zo dikwijls gaan zoals je wil. Schappelijke prijs voor het drinken bij het eten. Spijtig dat alles rond 22 uur dicht is, ook de bar. Je moet je vermaken met de tv op de kamer.

Kamertip: Airco werkte perfect, dag en nacht. Geen straatlawaai. En lekker eten!!
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 13 augustus 2015

Hotel is prima gelegen op loopafstand van het busstation. En dichtbij de grote winkelstraat en toch rustig.
Tegenover heel plezierig Italiaans restaurant.
Zeer vriendelijk personeel en lekker ontbijt.
Klein zwembad op het dak, heerlijk om tussendoor op te frissen.

Kamer was op zich prima, maar geen raam. Vond ik persoonlijk niet optimaal. Weet niet op er wel kamers zijn met raam. Zou voor mij geen reden zijn voor een volgende keer weer te boeken, want verder echt prima!

Kamertip: Vraag of er ook kamers zijn met raam.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 17 mei 2014

Wij hadden logisch/ontbijt van 5 t/m 12 mei 2014 in kamer 101. Goed ingericht, maar een groot probleem. Er was geen raam. Wel een met plastic afgeplakt raampje dat uitkeek op een koker van 3x3 meter, waardoor alle afzuigbuizen en lawaai van de keuken bulderen. Verder dus geen uitzicht. Ik denk dat de kamers 201 en 301 hetzelfde probleem hebben.
Ontbijt was goed. We hebben 3x 's avonds gegeten. Dat was niet slecht voor de prijs. De service was zeer correct en vriendelijk.
Achteraf zeggen we dat we de kamer hadden moeten weigeren.

Kamertip: Neem nooit een kamer in het achtergedeelte van het hotel en zeker niet de kamers 101, 201, 301 en wellicht nog hoger.
Datum van verblijf: mei 2014