“Slechte service”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel was ronduit onaardig en onbeleefd. Glazen worden op tafel gegooid en er wordt niet geluisterd naar wensen. Zeker geen aanrader

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik begrijp de meerdere negatieve commentaren niet zo goed. Dit terras is gelegen op DE toeristische hotspot van Valetta. Desondanks zijn de prijzen zeer redelijk, en was de kwaliteit van de producten steeds ok. De bediening steeds supervriendelijk! Ondanks het soms boertige gedrag van de groepen die van cruiseschepen kwamen en hun eigen sandwiches opaten op het terras! Ik kan van deze zaak niets slecht zeggen. Over het gedrag van sommige toeristen daarentegen...

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was vriendelijk en de non-alcoholische cocktails waren top!
De pizza's zijn zeer lekker en voldoende groot! De prijs valt zeer goed mee!

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ontbeten. Het restaurant ligt op de meest toeristische plek van Valletta. Natuurlijk hadden we kunnen weten dat het niks is. Baguette ham/kaas was vreselijk (heel dik plak ham en kaas) en side salad niet vers!
Bij de baguette hadden we een cappuccino. Volgens ons niet vers, maar oploskoffie!

Ga hier NIET heen!

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schaduwrijke plaats om uit te rusten en te genieten van een verfrissing en een leuke lunch. Tonijnsalade is een aanrader. Een frisse fles witte wijn kost maar evenveel als de salade. Goedkoper en even goed zal moeilijker te vinden zijn

Reizigers die Eddies Cafe Regina bekeken, bekeken ook

Valletta, eiland Malta

In Eddies Cafe Regina geweest? Deel je ervaringen!