Vandaag geopend: 11:00 - 16:00

vanaf US$ 18,51
vanaf US$ 42,81
vanaf US$ 23,14
Beoordeeld op 24 juni 2017

"The Malta Experience" is en must voor iedereen die Valletta bezoekt. De professioneel gemaakte reportage, verhaald kort en bondig de geschiedenis van Malta, vanaf het ontstaan tot op heden. Zeer interessant en leerzaam. Na de film volgt een bezoek aan "The Knights Hospitaller". De beneden verdieping wordt nu gebruikt voor grote banketten. De tafels en stoelen zijn voorzien voor ontvangst van 250 mensen. Zeker de moeite om dit te zien.

Datum van activiteit: juni 2017
Emily D, Operations Manager van The Malta Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Dear Guest,
Thank you for your lovely 5-star review! We are very pleased that you enjoyed your visit and hope you had a great stay in Malta!

Beoordeeld op 22 mei 2017

Om wat van een land waar je toe gaat te leren kennen, is dit een goede manier. Malta Experience biedt kort en bondig veel informatie over de achtergronden en de historie. Leuk en leerzaam. Bovendien kun je de filmvoorstelling achterover geleund volgen want tenslotte is het ook vakantie. De daarop volgende rondleiding door het voormalig ziekenhuis is ook interessant. 'k Zou zeggen: Doen!

Datum van activiteit: mei 2017
Emily D, Operations Manager van The Malta Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2017

Dear Guest,
Thank you for your review and recommendation! We hope Malta was a memorable holiday for you!

Beoordeeld op 3 mei 2017

Zeer geslaagde "video tentoonstelling". De info is meertalig is bijzonder goed in elkaar gestoken. Prijs valt eveneens mee.

Datum van activiteit: april 2017
Emily D, Operations Manager van The Malta Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2017

Dear Guest,
Thank you very much for this great review! Have a great stay in Malta!

Beoordeeld op 19 april 2017

Deze filmvoorstelling geeft een zeer goed beeld van de geschiedenis van Malta. De opzet van de film is modern en zeer duidelijk. We worden ondergedompeld in de vroege jaren van Malta en we leren de Malta ridders kennen en de orde van de grootmeester en zijn trawanten. Een aanrader.

Datum van activiteit: april 2017
Emily D, Operations Manager van The Malta Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2017

Dear Guest,
Thank you very much for your commendation! We are thrilled that you enjoyed your visit.

Beoordeeld op 16 januari 2017 via mobiele applicatie

Niet te missen dia en video presentatie. Geeft interessante informatie over de geschiedenis en te bezoeken plaatsen van historische waarde. Totaal verschillend van de 5D film die kort bij de ferry Sliema/Valletta vertoond wordt. Deze laatste is verloren tijd en geld!

Datum van activiteit: januari 2017
Emily D, Administration Executive van The Malta Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2017

Dear Guest,
Thank you for your 4 star review and recommendation. We wish you a great vacation!