“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Taproom

Taproom
Geclassificeerd als nr. 11 van 284 Restaurants in Valletta
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval terecht gekomen en dit restaurantje was een erg goede keuze. Inrichting is echt heel erg stijlvol en gezellig. Eten erg lekker (ik had de chicken satay salade, vriend van mij een burger) en prima portie. Personeel vriendelijk en enthousiast. Ik zou er nog een keer gaan eten, aanrader!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, heerlijke verse pastas, vriendelijke bediening leuke muziek. Top!!
Ik zou dit zeker aanraden.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurantje. Wij hebben pasta met paddestoelen en truffels gegeten en zwarte risotto. Beide gerechten (en de wijn) waren heerlijk. Fijne bediening en hele goede muziek. Wij aten aan een grote tafel met anderen en dat leverde mooie gesprekken op!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gekomen op indicatie van mijn dochter
Echt een super goed restaurant met leuke bediening en leuke koks, je kunt in de keuken kijken. Echt niveau van sterren restaurant , en vooral heerlijke sfeer
Kortom top

24 januari 2018 beoordeeld

Leuk en cosy zaakje met vriendelijk personeel.
We hebben er niet gegeten maar wat we zagen en roken was veelbelovend.
Alles is er zeer netjes.
De drankjes zijn aan de dure kant.

Reizigers die Taproom bekeken, bekeken ook

Valletta, eiland Malta
Valletta, eiland Malta

In Taproom geweest? Deel je ervaringen!