“Beste entrecote EVER!”
Beoordeling van Rubino

Rubino
Geclassificeerd als nr. 10 van 281 Restaurants in Valletta
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant! Typisch Maltees restaurant dat zeker weten de moeite waard is om tijdens je bezoek aan Malta te gaan eten. Personeel is super vriendelijk en het eten was echt TOP! Echt een aanrader!

10 september 2014 beoordeeld

Het is even zoeken maar dan kan je ook echt niet voorbij lopen. Authentiek Malta bij uitstek!! Klein sfeervol restaurantje met geweldig leuke lieve patron en hulp!! Gastvrijheid met een hele grote G. Gerechten staan op een bord geschreven, dit wordt voorgelezen en uitgelegd. Kwaliteit van t eten is super, mals en heerlijk bereid!! Mooie wijnkaart in diverse prijsklassen!! Absolute aanrader om de echte lokale sfeer te proeven. Reserveren is geen overbodige luxe. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Zeker de moeite waard om even te zoeken! Genieten van het geheel!!

6 juni 2014 beoordeeld

Bij Rubino moet je niet gaan voor een bord zoals een schilderij of een prachtig interieur maar wel voor een smakelijke en eerlijke keuken aan een meer dan aanvaardbare prijs.
De gerechten, enkel een voorgerecht en een hoofdschotel en geen drie gangen zoals in de meeste andere restons, staan met krijt op een bord en worden toegelicht tot je een keuze hebt kunnen maken. Wil je nadien toch nog een dessertje dan zijn er weer eenvoudige maar lekkere afzakkertjes. Dat er achteraf nog een gratis afsluiter hoefde niet maar typeert de eigenaar: ik verzorg mijn klanten.
Wat je vindt van het gerecht wordt oprecht geapprecieerd en in de keuken verder besproken met de kok.
De wijn was de beste van een week Maltese wijn en aan meer dan mooie prijs.
Het is wat zoeken maar we raden iedereen dit pareltje aan.,

14 augustus 2013 beoordeeld

Rubino heeft geen vaste menukaart, maar schrijft de gerechten die in aanbieding zijn op een krijtbord. Alles ziet er goed uit, spijtig dat we het pas de laatste avond ontdekt hadden. Goede service, heerlijk eten, gezellig kader.

7 augustus 2013 beoordeeld

Ik had de tip gekregen van iemand die in Malta heeft gewoond om in Rubino te gaan eten. Ik moet toegeven dat ik er anders nooit geraakt zou zijn. Het ligt in een van de zijstraten van Valletta, en zelfs als gebouw valt het niet zo fel op.
Eens binnen werden we vriendelijk ontvangen, en ook de rest van de bediening was zeer correct en vriendelijk.
We zijn er gaan lunchen met onze 2 kinderen (7 en 11) en ondanks het feit dat de kaart vrij beperkt is, en er uiteraard geen kindermenu's zijn voorzien hebben onze kinderen toch lekker gegeten.
Ikzelf heb vlees gegeten en mijn echtgenoot vis. Alle gerechten zijn simpel en puur bereid. Een echte verademing tussen alle hotelbuffetten door.
Als ik terug naar Malta ga zal Rubino zeker terug op mijn lijstje van places to visit staan.

• Sfeer

Reizigers die Rubino bekeken, bekeken ook

In Rubino geweest? Deel je ervaringen!