Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

Wat was dit een vreselijk hotel!
Ik had al niet veel verwacht voor de prijs maar dit zag ik niet aankomen.
We werden al heel onvriendelijk ontvangen. Kamers waren nog niet klaar en zijn naar het zwembad gegaan.
Daar begon het al..
De trap van het zwembad was verroest en zat los waardoor je het zwembad inviel.
En de wasbak bij de toiletten zat vol met vieze haren.

Daarna konden we de hotel kamer in.
En zodra de deur open ging schrok je al!
Wat een muffe bende! Een raam van 100 bij 50 maar door de viezigheid kon je er niet doorheen kijken dus geen normaal daglicht.
We keken rond en zagen tot alle schrik een half afgebrande deur! Ook zaten er brand gaten in de gordijnen. Er zat schimmel op de muren en overal in de badkamer. Het was er super stoffig en er lag allemaal troep bij de lampen. En de bedden zagen er super vies uit. Hier gingen we dus niet slapen!

Geklaagd en een nieuwe kamer gekregen. Deze had een balkon maar als je even goed keek was deze kamer ook te vies. Schimmel op de wc en in de douce. Tegels zaten los en er zat snot en vieze vlekken op de muur! Brandgaten en vieze haren in het matras.. het water uit de kraan was helemaal geel en het bed bestond uit een plank met een doorgezakt matras met uitstekende veren!

Ook buiten de kamers was het ronduit ranzig! Vieze vlekken en troep op de vloerbedekking en niemand die daar wat aandeed. Ander stel in het hotel is gillend en huilend uit het hotel gerend maar het personeel maakte het niks uit!

Ik raad je aan dit hotel te vermijden! Zou hier voor geen geld meer terug willen komen. Wat een ranzige bedoeling ga hier niet heen!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Heb nog nooit eerder zo'n vies hotel gezien of bezocht. We kwamen aan op 31 mei. Wanneer we aan kwamen in onze kamer (220) begonnen we al bijna te huilen van ellende. De gang lag vol rommel en de kamer zelf was ronduit ranzig. Op de deur en kast leken zwarte brandplekken te zitten, er zat schimmel op de muur en op het plafond, rondom de airco zat een dikke stoflaag en de airco deed het niet. De voegen in de badkamer waren bruin/zwart, evenals de rubbers in de minibar. Er zaten brandplekjes in het gordijn, het stonk er en het raam leek alsof het al jaren niet meer gewassen was.

We zijn naar de receptie gegaan en na de situatie uitgelegd te hebben kregen we een nieuwe kamer (215)Deze leek op het eerste gezicht schoner dan de andere, maar de airco deed het hier ook niet, de voegen in de badkamer waren vies, er liepen beestjes in de badkamer en zaten allemaal vlekken in op vloer en zat ook schimmel op de toiletpot en de leiding en op de muur. De deur naar het balkon zat los in het kozijn. Er lagen haren onder het kussen en tussen het laken en matras, bovenop de kasten was het stoffig, er zat een gat van minstens 4 centimeter doorsnede in de zijkant van het matras.

Verder bestonden de bedden in beide kamers uit een plank met een doorgezakt matras erop met nare veren erin. De trap bij het zwembad zit los en als je erop gaat staan zakt de trap zo 10 cm naar beneden. In de gang zitten overal vlekken op de vloerbedekking en op meerdere deuren zitten dezelfde brandplekken als op de de eerste kamer op de kast en op de deur. Zelfs op de lift. De lift is heel traag en eentje was kapot. Er zijn meerdere gasten boos weggelopen tijdens ons verblijf van twee dagen, want na twee nachten daar hebben wij besloten een ander hotel te zoeken en onze vakantie niet verder te laten bederven door de omstandigheden in het windsor hotel.

We zijn dus absoluut niet tevreden en ik zou dit hotel aan helemaal niemand aanraden die graag een leuke vakantie wil hebben. Het personeel was tevens ook onvriendelijk. Wij kregen een andere kamer maar er zijn genoeg gasten die dat niet kregen. Foto's van de klachten hoefden ze bij de receptie ook niet te zien. Vier sterren is dit hotel ook echt niet waard en ik snap ook niet hoe ze hier ooit aan zijn gekomen.

Blijf dus ver weg bij dit hotel!!!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Keurig hotel waar het goed rusten, eten en drinken is als je een actieve vakantie houdt op Malta. Kamers prima schoon gehouden en regelmatige linnengoed wissel. Vriendelijk personeel,dat adequaat reageert op technische storingen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 24 juni 2013

Ik zou dit hotel absoluut niet aanraden. Al het personeel was onvriendelijk en onbehulpzaam en ik ben benieuwd waar ze de vier sterren vandaar hebben gehaald.

De kamers zijn gehorig, donker en oud. Je moet betalen voor de badhandoeken bij het zwembad, het strijkijzer in je kamer en voor WiFi op je kamer.

Wij bleven er 3 nachten. We zaten in het oude gedeelte van het hotel en moesten eerst naar de tweede verdieping, een paar gangen door dan met de trap (lift was kapot) naar de 1e verdieping om bij onze kamer te komen. De branduitgang was via het restaurant wat alleen tussen 7:00 en 10:00 en 19:00 en 22:00 open was. Toen wij vriendelijk vroeger om een andere kamer werd er geen gehoor gegeven aan dit verzoek.

De airconditining was kapot, dit hadden we in de middag aangegeven. Toen we in de avond terug kwamen was hij nog niet gemaakt en was er niemand aanwezig om hem te maken. In de ochtend stormde de klusjesman binnen terwijl het bordje "do not disturb" om de deur klink hing en ondanks ons protest ging hij rustig de airco repareren. Zo kan ik door blijven gaan..

Het enige positieve aan dit hotel is de locatie en het zwembad. Dus ik zou zeggen, zoek vooral door want er zijn genoeg betere hotels in de omgeving!

Kamertip: Boek geen kamers in het oude gedeelte van het hotel (kamer 124-128), je kan hier alleen met een irritante omweg komen.
Datum van verblijf: juni 2013
WindsorHotelMalta, Owner van Windsor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2013

Dear Guest,

Thank you for your review and we are sorry the hotel did not live up to your expectations.

Please note that the door leading to the restaurant, which is one of the fire escapes although closed is not locked and therefore your claim that is was it was only open during breakfast and dinner is not correct.

We are pleased that the pool was to your satisfaction but we can assure you that we will be studing your points in detail and make the necassary changes to ensure a better service.

Kind regards

Beoordeeld op 2 juli 2012

dit hotel is ietsjes verouderd maar wel proper, personeel is behulpzaam, het ontbijt is verzorgd en uitgebreid evenzo het avond eten.
op de kamer is alles van comfort voorzien.
douche, wc, 2 &persoons bedden, tv., balkon enz..alles wat je wenst is er maar wel ietsjes verouderd.
er is zelfs een binnen en buiten zwembad alsook een jacuzzi op het dakterras.

Kamertip: vraag een kamer achteraan niet langs de kant van de straat (nachtlawaai
Datum van verblijf: juni 2012