Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

Aangezien onze jongste niet alles eet en wij niet elke dag hetzelfde willen eten op zoek naar een goed restaurant.
Na de eerste keer zijn we regelmatig terug blijven komen omdat de bediening en het eten er goed waren. Onder het restaurant nog een ijsje of speciale koffie. Goed vertoeven

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 21 september 2016

Dit hotel is gunstige gelegen ten opzichte van boot en bus. mooie lobby, de kamer was goed, alleen de badkamers mogen wel wat gemoderniseerd worden, want zo'n douchegordijntje kan echt niet meer, en de waterdruk om het toilet door te spoelen mag ook wel opgevoerd worden. Als je 4 sterren pretendeert dan verwacht ik dat ook.
Maar personeel was vriendelijk en behulpzaam dus ze zijn op de goede weg.
Als je zeezicht wilt dan moet je de verkeersdrukte en de geluiden van de promenade voor lief nemen. Maar dat zeezicht maakt een hoop goed, mooi zicht op Valetta

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 19 september 2016

In eerste instantie hadden we een grote kamer op de 6e verdieping, maar zonder zeezijzicht (dit hadden we wel geboekt op aanraden van beoordelingen op deze site). De receptie loste dit zeer netjes op met excuses, een gratis diner in het hotel en een fles wijn op de kamer. Na 2 nachten kregen we een andere kamer op de 2e verdieping. Hier hadden we inderdaad vanaf het balkon zicht op de haven, maar het was hier zo'n lawaai met verkeer e.d. dat we hier maar 2 keer hebben gezeten. 's nachts moest alles dicht blijven ivm het lawaai buiten. 2x in de week wordt 's ochtends om half 6 het vuilnis opgehaald en 1x werden om half 7 de gasflessen omgewisseld.
Het ontbijt was redelijk, iedere dag hetzelfde. We hebben 2x 's avonds in het hotel gegeten. Dit vonden wij fijn voor de afwisseling en er was voldoende keus.
Wij hadden dit hotel gekozen vanwege de ligging vlak bij de ferry en bussen. Vanaf hier kun je makkelijk met de bus een groot deel van het eiland bereiken.
Wij hebben 8 nachten op de kamer op de 2e verdieping geslapen en in de dagen is slechts 1 van de 2 lakens 1 keer verschoont!

Kamertip: Zorg dat je op één van de bovenste etages zit of een "inland"kamer boekt ivm het verkeerslawaai
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 september 2016

grote kamer op 7de verdieping, ontbijt was elke dag lekker, ligging is uitstekend om overdag uitstappen te doen en 's avonds nog op café en op restaurant te gaan, personeel was super vriendelijk en behulpzaam, de bar was ook super met heel veel mogelijkheden voor cocktails

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Het hotel heeft een mooie ligging vlak aan de promenade met een goed uitzicht op Valetta en de zee.Alles ivm uitstappen(bus ,boot) zijn direct aan de promenade te vinden.de kamers zijn proper zonder meer , het personeel is wat afstandelijk en duidelijk Engels geschoold maar vriendelijk. Het eten was heel gewoon voor een 4* hotel , broodjes s'morgens waren van povere kwaliteit maar er was voor de rest wel genoeg keuze.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde van het hotel zijn lawaaierig vanwege de drukke weg langs het hotel.
Datum van verblijf: juni 2016
Charmaine C, Manager van The Waterfront Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

Dear Guest,

We are so delighted to read that your experience at The Waterfront Hotel has been a positive and pleasant one. Such comments surely entice our motivation to persevere in our quest in achieving the guest full satisfaction.

Please do not hesitate to contact me should you ever require any assistane

Kind regards
Char