11 januari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel,eer mooi uitzicht ,Diverse leuke restaurants voor de deur.Hip on,Hip off stopt voor de deur en ook de boot naar Valetta ligt voor de deur.Grote overdekte winkelcentrum ongeveer 5 minuten lopen.

Kamertip: wij zaten op 505 en hadden geweldig uitzicht op de haven
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bed was echt ontzettend klein! Je voeten steken net niet uit bij een lengte van 1.70m. Bij de receptie vertellen ze je dat alle bedden zo klein zijn. Verder was de badkamer een beetje gedateerd. Het hele hotel eigenlijk. Wel was de locatie super fijn, direct naast het winkelgebied van sliema met talloze eet gelegenheden op loopafstand. Ook de bushalte was op loopafstand. Al met al prima verblijf, goeie prijs kwaliteit verhouding alleen het bed is veel te klein.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
28 oktober 2015 beoordeeld

Goed hotel. Ligging is perfect, vrijwel overal dichtbij (ferries, bussen).
Vriendelijke staf bij de receptie. Ontbijt was prima. Kamer was op orde en schoon. Uitzicht was top. Ondanks het vele vuurwerk genoten van het verblijf in dit hotel.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde hebben prachtig zicht op de baai.
  • Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals gezegt moeilijk te beoordelen Door bijkomende irritaties. Lees en doe er je voordeel mee.

Het hotel ligt op een super locatie vlakbij de ferries overal naar toe. Ook de sightseeing bussen vertrekken recht voor het hotel. Een geweldig uitzicht over haven Valetta. Aan de boulevard liggen velen prima restaurants en keus genoeg.
De receptie is steeds bezet vaak door Pierre de manager zelf die zeer behulpzaam is en niets is hem teveel. Een hele aardige man met beleving voor zijn Job. Oké een 10 tot hier.

De kamer die wij hadden 707 had een mooi balkon aan de boulevard zijde dus met dat geweldige uitzicht. Van de herrie van buiten geen last gehad.Kamer is compleet en modern In gericht met goed bed alsmede kleine kk. De tv echter hangt op een stomme plaats. Te ver van het bed en van de bank kun je niets zien. Jammer. De badkamer is echter zwaar gedateerd en die wij hadden was een lange pijp van 3 mtr lang en 90 cm breed. Echt totaal niet handig. Schoonmaak en schone lakens en badhanddoeken zeer goed. Hiervoor een 8 voor m.n de badkamer irritatie iedere morgen en bij het douchen s,avonds .

Wat echter een zeer zware onvoldoende krijgt is de herrie vanuit de ontbijtzaal op de 8ste verdieping. Die is echt verschrikkelijk iedere morgen vanaf 06.45. Zelf ben ik 2x naar boven gevlogen om te klagen en ook de klacht bij receptie neer gelegt helpt totaal niet. Zelfs Pierre krijgt op dit personeel geen vat !!!. Ze gooien en slepen met houten en metalen stoelen en tafels ofdat ze aan het bowlen zijn.
Uiteindelijk zelfs oordopjes wezen kopen hiervoor. Moet natuurlijk niet gekker worden. Schandalig !!!!. Op de dag van vertrek ( na 10 dagen irritatie ) reageerde de chef van die afdeling " dan ben je toch lekker vroeg wakker op je mooie zonnige vakantie ". Dit geeft aan hoe die lui betrokken zijn bij hun werk. Schandalig. Dit was een van de weinige dingen die ons stoorden aan dit hotel maar wel een hevige.

Om die reden zullen wij ook niet meer terug gaan daar heen of zeker niet hoger dan de 5de verdieping boeken. Het ontbijt was trouwens voor die € 7 wel goed maar wij hebben uit nijd ons ontbijt na 2x elders genuttigd.

Tot slot de transfers. Die hadden wij via het hotel geregeld. Heen kleine 20 min bij aankomst op vliegveld maar goed vervoer. Terug was onze transfer 25 min te laat en hij ging ook nog eens 2 hotels langs om mensen op te halen. Alles bij elkaar waren wij maar net op tijd bij het vliegveld want. Op ons gezegde tegen de chauffeur dat wij een privé transfer hadden en ook betaald reageerde hij dat we daarmee maar naar zijn baas moesten gaan. Hele koop stress alles bij elkaar. Uiteindelijk reed hij als een coureur de stad uit naar het vliegveld. Dit probleem kenbaar gemaakt bij Pierre is door hem prima opgelost maar ons advies is pak een taxi bij het vliegveld en bij het hotel want die rijden voor de zelfde prijs en je weet waar je aan begint.

Oké een lang verslag maar ook veel gebeurd waar ieder zijn voordeel mee kan doen. Pierre is trouwens op de hoogte van mijn schrijven zodat hij daar intern zijn iets mee kan doen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
29 juni 2014 beoordeeld

Dit hotel heeft een fantastische ligging. Vlakbij de bushaltes en de ferry naar Valetta.
Alle uitstappen per boot vertrekken vlak voor de deur.
Heel proper en de ontbijtzaal heeft een grandioos uitzicht over de baai.
Ontbijt voldoet voor een 3 sterren hotel.
De kamer (heel proper) was echter beneden alles . We hadden weliswaar een economy kamer geboekt maar dan nog. Piepklein, geen daglicht , piepklein badkamertje waar geen druk op het water zat .

Kamertip: Goed 3 sterrenhotel maar boek een duurdere kamer ( geen economy !)
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner