Beoordeeld op 12 juni 2018

een goed basis hotel; kamers zijn groot met een enorme frigo! je heb een salon en een eethoekje, basisvoorzieningen. het onderhoud liet wat te wensen over. bij ons spoot er water langs alle kanten uit de kraan van het bad, badkamer onder water... gemeld aan de receptie maar na 2 dagen was er nog niks ondernomen. ontbijt is heel basis maar je hebt wel wat keuze. mocht wat verfijnder zijn. Ligging is super. Een rustige straat waar niet veel te beleven valt maar het is er wel stil en even stappen en je zit vlak bij de boulevard langs het water, de ferry naar Valletta, vertrek van excursies, shoppingcenter, restaurantjes, café's,.... ook het zwembad op het dak was leuk, klein maar verfrissend na een lange warme dag. Wel spijtig dat je om 19u weg moet bij het zwembad. op het dakterras kan je 's avonds niet terecht om nog even in de koelere buitenlucht iets te drinken.. wat wel leuk zou zijn.

Kamertip: de kamers zijn groot, uitzicht heb je niet veel..
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 december 2017

Ik zal de voor en nadelen van dit hotel opsommen:
Voor:
Zeer proper, zeer grote kamers + grote eet/zitkamer, met warmwaterketel, microgolfoven, en grote frigo/diepvries.
breed bed,goede airco/chauffage.
voldoende opbergruimte.
gratis kluisje
prima internetverbinding
lift
Ideale ligging in rustige straat , op 100 m van alle winkels, openbaar vervoer enz...
De gebruikte tassen en glazen worden afgewassen door het kamerpersoneel.
Personeel is vriendelijk

Min punten:
Heeft de naam "LUXURY SUITES" maar zijn helemaal niet luxury!!
zoals hierboven vermeld is alles heel proper, maar gedateerd.
In de badkamer is er geen plaats om je prduktjes te zetten.
schimmel in de voegen rond het bad
Pover uitzicht op gevel van de buren
de verlichting in kamer en badkamer, doen zeer industrieel aan, ttz TL lampen, wat de kamer zeer ongezellig maakt, en in badkamer is er zeer weinig licht, zodat het zorgvuldig aanbrengen van make up niet evident is.
stopkontakt voorzien in de badkamer, maar was defect.
Er is wat keukengerief voorzien, maar heel weinig ttz 2 glazen, 2 tassen en 4 borden en bestek elk 2 stuks
klein balkon, geen stoel en ook geen droogrekje, wat zeker van pas komt.
klein zwembad op het dak,!! altijd veel wind.
HET ONTBIJT: is GEEN aanrader
Weinig keuze, industrieel brood, warme gerechten zijn koud en wat hard!!
Ben waarschijnlijk de enige niet die er zo over denkt ,want de eertzaal is praktisch altijd leeg.
Hebben geen andere maaltijden genomen,maar ook s'avond was eetzaal altijd leeg.
!! vergeet engelse stekker niet mee te nemen

Kamertip: alle kamers zijn hetzelfde geven uit op gevel van de buren
Datum van verblijf: november 2017
Sean C, General Manager van LABRANDA Rocca Nettuno Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Thank you for taking the time to provide us with such detailed feedback about your recent stay with us at LABRANDA Rocca Nettuno Suites.

I am very pleased that you found our cleaning standards to be of a high standard and that you found our room to be extremely comfortable and spacious. Indeed these aspects are very often commented upon very positively.

With regards to your comments pertaining to the general upkeep of the bathroom, we are pleased to inform you that embellishment projects are in the pipeline to make these improvements in the near future.

Rest assured that your constructive comments will be discussed with our management team in order to always keep upgrading and providing a satisfactory final product.

We hope to be able to welcome you back at LABRANDA Rocca Nettuno Suites should your travels bring you back to Malta!

Sincerely,
Sean Cachia
Hotel Manager

Beoordeeld op 1 augustus 2017

Ondanks de centrale ligging is het heel rustig in het hotel. Personeel is zeer behulpzaam en uitgesproken vriendelijk. Kamers (de suite bestaat uit twee kamers plus badkamer) zijn zeer ruim, schoon en perfect ingericht. Zitgedeelte heeft o.a. een grote koel/vriescombinatie, magnetron, waterkoker en toaster. Jij hebt borden en bestek, alleen een theedoek was wel handig geweest. Het zwembad op het dak was heerlijk rustig en heeft een mooie uitzicht op de haven. Perfect om een dag af te sluiten. Handdoeken voor het zwembad zijn bij de receptie verkrijgbaar. Wifi was in het hele hotel ook op het dakterras!
Afstand naar de boulevard is +/- 100m, hier zijn bushaltes te vinden en ook de ferrie richting Valetta vertrekt hier. Op de boulevard worden ook allemaal dagtripjes aangeboden. Dit was ons enige minpuntje tijdens de vakantie wij hebben een dagtocht met de boot (Supreme Cruises) rond Malta + Comino geboekt. Eerst hebben ze ons een uur laten wachten voordat ze uberhaupt gingen vertrekken en dan zijn wij alleen aan de zuidkant geweest. Wij hebben deze tour juist vanwege de noordkant geboekt, dus ik zou nooit meer iets via Supreme Cruises boeken!!!!

Datum van verblijf: juli 2017
Andreas C, General Manager van LABRANDA Rocca Nettuno Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to give your feedback on LABRANDA Rocca Nettuno Suites.

We are thrilled that you enjoyed your stay at our Hotel, that you liked the service given by our team and thought that our location was perfect.

Should we have the pleasure to welcome you here again, please do not hesitate to email me directly.

Kind Regards,
Andreas Camilleri
Hotel Manager

Beoordeeld op 29 mei 2015

we kwamen heel vroeg in de ochtend de kamers werden snel schoongemaakt en konden er al vroeg in we waren met mijn ouders samen twee kamers die hoorden snachts water stromen mijn vader het bed uit valt op de grond alles water neus en lip kapot hij naar beneden naar de receptie die beste man heeft gelijk alles opgeruint mijn vader zijn neus verbonden gevraagt of een dokter nodig was de ochtend gelijk da manager aan de telefoon ze was vrij maar wou komen kijken naar mijn vader maar wij zeiden alles is oke met hem geniet van je weekend dus ok komen we smidddags op de kamer ligt er een envelop van de manager met eeen brief van sorry en twee bonnen om in het hotel te lunchen met zijn 4 en iedereen zo bezorgt en steeds vragen aan mijn vader hoe het gaat dus op maan dag morgen gelijk de manager bij ons aan tafel en we hebben er hartelijk om kunnen lachen mijn dank voor zulke goede servive en gastvrijheid bedankt de nachtelijke portier voor zijn goede zorgen en ook uiteraard de manager dit hotel is zeer zeker de mooite waard

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 13 juni 2014

Prima lokatie tussen het centrum Valletta en St. Jurius ( uitgaansgebied) gelegen aan rustige straat direct hierachter boulevard met diverse restaurants en veerpont naar het oude centrum.
Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juni 2014