“Deze stad moet je gezien hebben”
Beoordeling van Mdina Old City

Vanaf
Malta by Night Open Top Bus Tour
Geclassificeerd als nr. 1 van 27 dingen om te doen in Mdina
1 juni 2018 beoordeeld

Zeker doen als je op Malta komt!
Mooi met een zeer mooie Kathedraal met daarrond Smalle straatjes.
Je hebt ook een fantastisch uitzicht op de omgeving vanop de stadsmuren!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie stad, kleine straatjes. Iets dat je zeker moet bezoeken als je in Malta bent.
Met openbaar vervoer. Wij met gids ook interessant.

21 mei 2018 beoordeeld

Met de bus rij je voor 1.50€ van Valletta tot Mdina (Rabat). En dat moet iedereen bezoeker van Malta met zekerheid doen!
Deze oude, volledig omringde vestingstad is de vroegere hoofdstad en bijzonder mooi bewaard en gerestaureerd!
Er is natuurlijk een grote toeloop van toeristen, maar je kan ook de rustig plekjes opzoeken buiten het uitgestippelde wandelcircuit!
De Pjazza Mesquito is zo'n plekje waar je ook rustig van een drankje kan genieten!

20 mei 2018 beoordeeld

WE waren tijdens onze vakantie en maakten gebruikt van de hop on hop off bus en hadden de stopplaatsen van te voren gepland. Dit was niet mdina old city, maar er stapten zoveel mensen uit, dat wij ook uitstapten. Di\t was een prima besluit, want we kwamen uit bij de jaarlijkse festiviteiten. We hebben genoten van de gildes en hun demonstraties. Verder was de oude stad een schitterend geheel om in oude tijden terug te gaan en daarvan een beeld te krijgen. We snappen dat deze stad niet gemakkelijk te veroveren was door vreemden. Het was een mooie oude vestigingsstad.

Bekijk meer beoordelingen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer zeker de moeite waard. Om heen te gaan en rond te lopen.
Mooie ommuurde stad en interessante geschiedenis.

Reizigers die Mdina Old City bekeken, bekeken ook

In Mdina Old City geweest? Deel je ervaringen!