“pizza en hamburger in een stijlvol kader”
Beoordeling van Trattoria 1530

Trattoria 1530
Geclassificeerd als nr. 8 van 23 Restaurants in Mdina
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou nooit verwachten dat er hier een uitgebreide hamburger en pizza kaart beschikbaar zou zijn in zulk een stijllvol kader. Wij kozen voor een bruschetta en daarna een ravioli op basis van pompoen. Deze waren beide voortreffelijk. Op de uitgebreide wijnkaart waren er echter geen lokale ( goedkopere) Mdina wijnen beschikbaar.

jeanpierrecassar, Public Relations Manager van Trattoria 1530, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Thank you for taking your time to post a review on TripAdvisor. We are delighted to hear that you loved Trattoria AD 1530. Your kind words have been warmly received and we hope to have the pleasure of seeing you again very soon!

Many thanks and kind regards,

Jean

17 oktober 2017 beoordeeld

Trattoria is elke keer een traktatie. Je zit in een prachtige stad, de service is perfect en je kan zelf kiezen wat je wil, chique eten of gewoon een snack, alles is mogelijk! En de bediening is perfect, de meisjes zijn heel vriendelijk!

jeanpierrecassar, Public Relations Manager van Trattoria 1530, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Many thanks and kind regards,

Jean

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed restaurant met een diversiteit aan maaltijden. Ik heb er de Maltese burger gegeten. En deze was zeer lekker. Enig minpuntje was het lange wachten op het eten.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, fantastische locatie, goede prijs, vriendelijk voor kinderen, beetje onervaren bediening maar niet storend.

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week daar gaan eten. Plaats is heel mooi zeker 's avonds, de sfeer in Mdina is heel gezellig.
Zîer reservatie gegaan dus moesten wij binnen eten. Als voorgerecht pasta met pesto, risotto funghi porcini, beide gerechten waren fantastisch lekker. De portie voor voorgerecht zijn wel groot.
De tussentijd tussen beide gangen was behoorlijk lang.
Als hoofdegerecht pizza voor mijn zoon (Die was ook heel lekker). Wij hadden vlees als hoofdgerecht maar hier is het wel een en ander fout gelopen.
Het vlees was veel te veel gebakken en kwam in 2 stukken aan. Ze hadden een klein stuk gemaakt en zei jade andere stukken zijn we nog aan het bakken, ons gerechten waren bijna op voor dat ons bijgerecht klaar was. Jammer want de smaken zaten goed maar als u een gerecht ontvangt die moet complete zijn en niet in stukken en brokken.
Prijzen zijn redelijk.

Reizigers die Trattoria 1530 bekeken, bekeken ook

In Trattoria 1530 geweest? Deel je ervaringen!