“Overpriced, overrated”
Beoordeling van Ta' Frenc Restaurant

Ta' Frenc Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 20 Restaurants in Xaghra
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten maar zeer duur voor wat je kreeg. Ook was er niks te doen en had de tafel
die we kregen een vreselijk uitzicht. We gingen hier naartoe omwille van de goede recensies in ons boekje en op tripadvisor, maar ik zou echt afraden hier naartoe te gaan.

18 juni 2017 beoordeeld

Dit was een bijzonder mooi restaurant, met een hele mooie ambiance. je kunt hier heerlijk buiten eten met het gevoel van luxe.

20 oktober 2015 beoordeeld

Gezellig met 15 vrienden kon het al niet meer stuk, maar toch wist het personeel en de chef al onze verwachtingen te overtreffen. Een absolute aanrader dus.

23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 's avonds gaan dineren en het was op en top. Lekker eten, heel vriendelijk personeel en zeer mooie locatie. Een aanrader voor wie eens dat ietsje meer wil!

18 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren hier voor een lunch die ook best als dinner kan worden genuttigd. Vriendelijke bediening, gebalanceerde gerechten, lekkere wijnen en een geweldige atmosfeer. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.

In Ta' Frenc Restaurant geweest? Deel je ervaringen!