“Zeer mooi restaurant”
Beoordeling van Ta' Frenc Restaurant

Ta' Frenc Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 20 Restaurants in Xaghra
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
18 juni 2017 beoordeeld

Dit was een bijzonder mooi restaurant, met een hele mooie ambiance. je kunt hier heerlijk buiten eten met het gevoel van luxe.

20 oktober 2015 beoordeeld

Gezellig met 15 vrienden kon het al niet meer stuk, maar toch wist het personeel en de chef al onze verwachtingen te overtreffen. Een absolute aanrader dus.

23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 's avonds gaan dineren en het was op en top. Lekker eten, heel vriendelijk personeel en zeer mooie locatie. Een aanrader voor wie eens dat ietsje meer wil!

18 augustus 2015 beoordeeld

Wij waren hier voor een lunch die ook best als dinner kan worden genuttigd. Vriendelijke bediening, gebalanceerde gerechten, lekkere wijnen en een geweldige atmosfeer. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.

25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, goede ontvangst ('How are you today?'). Goed eten. Culinair goed, parelhoen lekker, kwartels zowel als voor en als hoofdgerecht heel smakelijk. Ook lekkere bisque als vooraf. Ook leuk de bereiding aan tafel van de geflambeerde gerechten (in ons geval pasta met zeevruchten). Gerechten komen net iets te snel na elkaar. Wel mooie locatie. Gedurende de avond werd het wel iets te warm in het met airco gekoelde restaurant (airco uit gezet?)

In Ta' Frenc Restaurant geweest? Deel je ervaringen!