“Verwennerij”
Beoordeling van Latini Wine & Dine

Latini Wine & Dine
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Xaghra
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alleen heerlijk genoten van de bestelde gerechten, maar ook nog eens van een paar kleine smakelijke verrassingen tussen de gangen door. Vlotte en aangename bediening.

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen reservering nodig voor dit leuke restaurant. Aan het marktplein van xargha gelegen volg je het buitenleven van de gozoianen. A la carte gegeten en genoten van de lekkere vissoep met daarna smeuïge kwartels met een lekker wijn sausje. Tussen hapjes waren niet gevraagd maar kregen we er zo bij. Snelle en vriendelijke service en lekkere gozo wijn. Chardonnay van het lokale wijnhuis voor slechts 23 euro. Genoten van de avond met als afscheid een afzakkertje van het huis.

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Goede service, lekkere wijn. De steak en de zalm waren super. Gezellig en klein restaurantje. Zeker een aanrader!!!

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je houdt van goede steak dan moet je hier eten!! Vriendelijke bediening. Goede wijn. Een geslaagde avond.

4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het late tijstip dat ee aankwamen een uiterst vriendelijke bediening en heerlijk eten. De eend en de ribeye waren het best klaarmaakte vlees dat we sinds tijden hebben gegeten. Hier komen we zeker terug.

In Latini Wine & Dine geweest? Deel je ervaringen!