“Super!”

Geclassificeerd als nr. 6 van 62 Restaurants in Victoria
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer snelle en vriendelijke bediening. Eten is beter dan sommige duurdere restaurants. De burgers zijn superlekker alsook de pasta's! Als je goedkoop, lekker en veel wilt eten is dit de juiste plaats! Wij zijn hier 2x geweest op 2 dagen omdat het zo goed is.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten! Vriendelijk personeel en een centrale ligging. Prijs kwaliteit verhouding ook top.. Niks op aan te merken.

13 juni 2018 beoordeeld

zeer vriendelijke en snelle bediening, zeer mooie zaak,
de pasta met konijn en de schotel met zalm waren de max.
wij gaan daar zeker terug,
mvg jani en veerle
belgie

14 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten. De ambiance is van een coffee zaak, maar het eten is erg goed. Ik heb heerlijke konijn gegeten met een overheerlijk saus. Het eten is erg goed en ook erg goedkoop. De bediening is zeer vriendelijk. De kok maakt alles vers.

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aan de lunch toe en streken hier neer. We bestelden een wrap en verwachtten voor €4,50 een snack maar wat we hiervoor kregen waren 2 flinke, goedgevulde wraps met chips. We kregen het niet eens op.

Reizigers die Coffee Break, Cafe&Bistro bekeken, bekeken ook

In Coffee Break, Cafe&Bistro geweest? Deel je ervaringen!