“Leuk klein restaurant in oude kelders”
Beoordeling van Maldonado Bistro

Maldonado Bistro
Geclassificeerd als nr. 10 van 62 Restaurants in Victoria
Keukens: Mediterraan, Midden-Oosters, Wijnbar
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant met lieve attente bediening. Het eten was goed, sfeer ook. De ruimte is leuk om te zien, oude kelder, mooi ingericht.

19 juli 2018 beoordeeld

De kaart van dit restaurant is duidelijk anders dan van wat we verder in Victoria zagen en ook het interieur gaf de indruk dat we hier aan het juiste adres waren voor een fijne culinaire ervaring. Dat viel een beetje tegen: de gerechten zagen er goed uit maar de smaak was niets bijzonders en het lange wachten en de wat hogere prijs niet waard. De wijn die door de bediening gesuggereerd werd was prima.

10 juli 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en perfecte bediening!
Wij kwamen per ongeluk binnen via de keuken en deze was brandschoon!
Prijs en kwaliteit is in evenwicht en kunnen dit restaurant iedereen aanraden. De menukaart wisselt maandelijks

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
7 juni 2017 beoordeeld

het enige restaurant op de Maltese archipel waar je lam kan eten; die was op zijn Marokkaans en best te eten. Vooraf een portie crudités: ok met zeer lekker brood.
De bereiding van de tonijnsteak was maar zozo ( in een Gazpachoachtige saus ).

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een leuke plek! Vooral de pavlova als toetje is een aanrader! Wel heel veel toeristen, maar ja dat krijg je op zo'n klein eiland. Wel een aanrader.

In Maldonado Bistro geweest? Deel je ervaringen!