“Gezellige plek voor eten en drinken”
Beoordeling van Cafe Jubilee

Cafe Jubilee
Geclassificeerd als nr. 8 van 62 Restaurants in Victoria
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne en gezellige plek voor eten en drinken. Wij kiezen voor Maltese specialiteiten met konijn en tonijn. Beide erg lekker bereid en heel smakelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018
alexjub, Owner van Cafe Jubilee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018

Thank you Ron M for your lovely comments

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Salade nicoise met verse tonijn waarbij tonijn helaas te.lang gebakken. Andere gerecht was prima. Bijzonder gezellige aankleding. Beetje als een bruin cafe

Datum van bezoek: september 2018
alexjub, Owner van Cafe Jubilee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Thank you for your comments.

12 mei 2018 beoordeeld

Na de citadel wilden we even lunchen, rustig zitten. Het terras was vol dus binnen bij Jubilee gegeten. Vrolijke, vlotte bediening door ober... Miguel? Prima pasta, de ftira’s (Malteser pita) waren heerlijk vers, warm en goed gevuld. De sfeer is leuk, beetje Engelse pub meets café Français en in een fraaie, met stenen bogen overwelfde ruimte. Fijne pitstop tijdens ons bezoek aan Gozo. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
alexjub, Owner van Cafe Jubilee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Dear RuuSt, Thank you for your lovely words. We are thrilled to hear that you have found our little place welcoming and efficient. We hope that you do visit our other outlets in Malta if you are ever in valletta or Gzira

18 februari 2018 beoordeeld

Gezellig restaurant midden in Victoria. Niet duur, Het eten smaakte goed, vooral de gamberetti met zucchini en pasta was heerlijk ! Ruime keuze op de kaart.

Datum van bezoek: februari 2018
alexjub, Owner van Cafe Jubilee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Dear Marjo M,

Thank you for your short and sweet review. We are thrilled that you have enjoyed your time at Cafe jubilee and found our food offer to your liking. We hope that you do pay us another visit if you are ever in the area again

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en gedronken, intieme sfeer doch erg toeristisch. Ligt dicht bij de citadel dus prima voor een tussenstop.

Datum van bezoek: november 2017
alexjub, Owner van Cafe Jubilee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Dear anouks528'

Thank you for your review. We are glad that you have enjoyed the food and i can assure you that Cafe jubilee is one of the most popular destination for locals as well

regards

alex

Reizigers die Cafe Jubilee bekeken, bekeken ook

In Cafe Jubilee geweest? Deel je ervaringen!