“Gezellig zitten aan het water”

Pierre's Restaurant & Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 8 van 54 Restaurants in Marsalforn
Keukens: Europees, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 juni 2017 beoordeeld

Het is zo gezellig zitten aan het water, en er is ook nog eens een prachtig uitzicht. Mijn vriending heeft de gamba's gegeten en ze vond het heerlijk. Ikzelf heb de tortellini met ricotta en spinazie gegeten, het was zo vers en lekker. De bediening was top. Een echte aanrader!

24 mei 2017 beoordeeld

Favoriete plekje in Marsalforn voor de lunch, diner of gewoon voor een drankje. Locatie is top, je zit heerlijk aan het water. Vooral voor vis of Seafood liefhebbers is dit de plek waar je moet zijn.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig terug.
De visgerechten zijn voortreffelijk.
In combinatie met de ambiance, helemaal geweldig.
Bediening is erg vriendelijk.

23 mei 2017 beoordeeld

Pierre's Restaurant heeft een mooi terras aan zee. Terwijl zaten te eten, werd er verse vis aan land gebracht. Marsalforn is een vissershaven, en verser dan dit krijg je het niet. Ook voor pizza en vlees, de beste plaats in Marsalforn. Het personeel is geweldig. Michelina en haar crew zijn vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in haar klanten. Ze herinneren wat je graag drinkt en je hoeft er nooit lang te wachten. Mijn beste plekje voor een geweldige lunch of diner. Ik droom van de heerlijke witte wijn en garlic bread en bruschetta. Absoluut het beste restaurant in Marsalforn!

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden op voorhand marsalforn uitgekozen om te gaan eten. We hebben even rondgelopen om een restaurant uit te kiezen en Pierre's restaurant & pizzeria sprong eruit. Je hebt zicht op het azuurblauwe water en zit in het voorjaarszonnetje. Wij kozen de mosselen en calamari, grote porties en zijn prijs meer dan waard. Je krijgt er nog een bord met frietjes en groenten bij. Puur eten zonder poespas.

Reizigers die Pierre's Restaurant & Pizzeria bekeken, bekeken ook

In Pierre's Restaurant & Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!