“Echt geen nummer 1 waard”
Beoordeling van Pulena

Pulena
Geclassificeerd als nr. 5 van 54 Restaurants in Marsalforn
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gister geweest voor het diner.
Vriendelijk personeel maar dan houd het wel op..
Het eten was goed maar echt niet super lekker, het duurde 10min voor ik de mayonaise op tafel had, toen was de patat al koud..!

Service erg traag!! Het was dan wel druk maar 30min wachten op de rekening en daarna ook nog 15 min wachten op het wisselgeld is ongehoord!

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam en lekker gegeten bij dit (Italiaanse) familie restaurant. Moeder die er voor zorgt dat niemand iets te kort komt. Heerlijke huisgemaakte pasta, lekkere wijnen, heel aardig personeel, mooi uitzicht. Kwartel met een soort van honingsaus; heel lekker. Ook eendenborst zeer lekker gerecht. Kortom, zeer aangename avond gehad.

29 juli 2014 beoordeeld

Goed restaurant, met heerlijk eten, heel leuke bediening.
Echt een aanrader als je ooit in Marsalforn komt, om daar te gaan eten

2 oktober 2013 beoordeeld

We hebben dit restaurant gekozen dankzij de aanbevelingen die we vonden op tripadvisor.
Er werd ons een superbediening aangeboden. Toch altijd leuk als er tijdens het eten wordt gevraagd of alles naar wens is.
Zelf heb ik de risotto genomen met porcini en was zeer smaakvol.
Mijn partner had ravioli margarita gevuld met zeevruchten in een kreeftensaus en groene pesto en gamba's. (enigste minpuntje is dat de gamba's overgaar waren)
Dit alles voor een zeer schappelijke prijs van minder dan 30 € met fles wijn en water inbegrepen.
De maltesers kennen hun vak.

3 augustus 2013 beoordeeld

Heerlijk eten. Personeel loopt vaak rond om te kijken of alles goed gaat. Heel fijn! Aanrader is de bailey's cheesecake.

• Sfeer

In Pulena geweest? Deel je ervaringen!